کد خبر : 1476165 | 03 آذر 1396 ساعت 17:05 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

کرار نشان داد نابغه فوتبال است؛

کمالوند: به جای 4میلیارد تومان می‌گویند 40میلیارد ریال!

سرمربی تیم نفت آبادان می گوید که حالا دیگر برخی هواداران در ورزشگاه نمی توانند برخلاف جریان آب شنا کنند.

کمالوند: به جای 4میلیارد تومان می‌گویند 40میلیارد ریال!

به گزارش "ورزش سه"،فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از کسب پیروزی ارزشمند 3 بر 2 مقابل سپاهان در کنفرانس خبری در مورد این دیدار گفت: این برد را به مردم آبادان تقدیم می‌کنم و از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم. درست است که کرار و ابراهیم زاده گل زدند؛ اما از علی عبدالله زاده که با وجود مصدومیت بازی کرد، ممنونم. حسین بغلانی در نیمه اول آسیب دید و با درد بازی کرد؛ اما به خاطر تیم در نیمه دوم به میدان رفت که از او هم تشکر می‌کنم. به نظرم علاوه بر تشکر از سایر بازیکنان باید از این دو نفر ویژه‌تر تشکر کنم. چون این عزیزان با مصدومیت بازی کردند.

 

کمالوند در ادامه با اشاره به نمایش خوب جاسم کرار عنوان کرد: کرار نشان داد نابغه فوتبال است و در یک لحظه نتیجه را عوض کرد. حالا خیالمان راحت است که در نیم فصل اول رتبه تیم ما تک رقمی است.
سرمربی تیم صنعت نفت در پاسخ به این سوال که شما به دلیل مشکلات مالی باشگاه را ترک کردید؛ ولی باشگاه اعلام کرد که 4 میلیارد را به حساب تیم واگذار کرده است، اظهار داشت: از این 4 میلیارد تومان 2.5 میلیارد تومان هزینه هتل، بلیت هواپیما، سفر تیم و مسائل مختلف شده است. دوستان طوری می‌گویند 4 میلیارد که همه فکر می‌کنند همه پول به تیم تزریق شده، ضمن آنکه به جای 4 میلیارد تومان می‌گویند 40 میلیارد ریال که عدد کمی بزرگتر به نظر می‌رسد.


وی در همین خصوص ادامه داد: من به آقای عیسی‌زاده هم گفتم حالا که برگشته‌ام هر چه می‌خواهد بشود. من یک جایی فریاد زدم که فریادم زیر خاک بود. 4 ماه دیگر میهمان اینجا هستم و بعد از آن هم خداحافظ؛ اما دلم به حال این تیم می‌سوخت که این حرف را زدم. شما باید به حال تیم‌تان برای سال آینده فکری کنید. از روز اول گفتم که آبادان سرزمین مادری‌ام است و امیدوارم که وقتی از اینجا می‌روم یک خاطره خوب به جای بگذارم.


کمالوند در مورد اینکه گفته بود هواداران آبادانی به او توهین کرده بودند، توضیح داد: من نگفتم هواداران و فقط گفتم یک درصد از هواداران. شما ظاهراً برنامه 90 را ندیده‌اید که در آن برنامه گفتم 99.9 درصد از مردم حامی ما هستند. آن تعداد از هواداران که علیه مسعود ابراهیم‌زاده شعار می‌دادند باید متوجه اشتباهشان می‌شدند. دیدید که خدا چه کار کرد. ابراهیم‌زاده بازی قبل پنالتی گرفت و در این بازی گل زد؛ مگر همین آقایان به مسعود ابراهیم‌زاده توهین نکردند؟ آیا از آن هفته تا این هفته در مورد ابراهیم‌زاده معجزه شده است؟ متأسفانه از حرف‌های من سوءبرداشت می‌کنید من هرگز نگفتم هواداران بلکه گفتم یک درصد از هواداران. مجبور شدم در این مدت صفحه خودم را ببندم و به خاطر آنکه یک خانم مسن مطلبی را در صفحه من نوشت اشک در چشمانم جمع شد؛ الان هم می‌گویم آن زمان یک تصمیم گرفتم که در تمرینات نباشم که فکر می‌کنم تصمیم خوبی بود و منجر به این شد که امروز 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند. به نظر من دیگر در ورزشگاه کسی نمی‌تواند خلاف جهت آب شنا کند.


وی در خصوص یارگیری نیم‌فصل نیز گفت: در مورد یارگیری باید بگویم که این موضوع نیاز به تأمین بودجه دارد که ما اگر زرنگ باشیم پول بازیکنان فعلی را می‌دهیم.

دیدگاه‌ها