کد خبر : 1476257 | 04 آذر 1396 ساعت 08:55 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

اوراوا – الهلال؛ پایان بخش هیجان در لیگ قهرمانان

سایتاما در انتظار معرفی قهرمان جدید آسیا

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2017 تا ساعاتی دیگر به میزبانی ورزشگاه زیبای سایتاما برگزار می شود تا قهرمان جدید قاره کهن معرفی شود.

سایتاما در انتظار معرفی قهرمان جدید آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم های اوراواردز ژاپن و الهلال عربستان در حالی از ساعت 13:45 امروز در ورزشگاه زیبای سایتاما 2002 دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کنند که تساوی 1-1 دو تیم در بازی رفت در ملک فهد ریاض به حساسیت و جذابیت های بازی امروز میان این دو تیم سرشناس قاره کهن افزوده است.


اوراوا که در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان از سد مدعیان سرشناس شرق قاره عبور کرد برحسب نتیجه ای که در بازی رفت گرفت تنها به یک تساوی بدون گل نیاز دارد تا معتبرترین جام فوتبال باشگاهی در قاره آسیا را به کلکسیون افتخاراتش بیافزاید. طرفداران این تیم ژاپنی که با راه اندازی کمپین های حمایتی در صدد پرکردن ورزشگاه 45 هزار نفری سایتاما هستند از چند روز قبل از طرح موزائیکی ورزشگاه در بازی امروز هم رونمایی کردند.

 

1255731


در آن سوی میدان الهلال با شوک بزرگی همچون مصدومیت یکی از کلیدی ترین مهره های خود در ساختار تهاجمی یعنی کارلوس ادواردو برزیلی گام به بازی برگشت در سایتاما می گذارد و تمام امیدهایش به عمر الخریبین اقای گل سوریه ای حال حاضر لیگ قهرمانان و شانس اول کسب عنوان مرد سال دوخته شده تا بلکه بتواند بار دیگر این جام را بالای سر ببرد.

 

1255732


 رامون دیاز آرژانتینی به عنوان یکی از کاندیداهای هدایت عربستان در جام جهانی 2018 روسیه بدش نمی آید بعد از قهرمانی لیگ و حذفی در عربستان این بار جام قهرمانی آسیا را نیز بالای سر برده و با سه گانه ای تاریخی نام خود را در تاریخ باشگاه جاودانه کند. پیرمرد مشهور آرژانتینی دیروز بعد از کنفرانس مطبوعاتی به همراه سرمربی اوراوا و کاپیتان های دو تیم تصویری به یادگار با جام قهرمانی انداخت به این امید که امروز شاگردانش این جام را بالای سر ببرند.

 

1255733

دیدگاه‌ها