کد خبر : 1476392 | 04 آذر 1396 ساعت 15:44 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال و 2 نائب قهرمانی آسیا طی 3 سال؛

اوراواردز قهرمان آسیا شد

تیم فوتبال اوراواردز با برتری 2 بر 1 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مقام قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

اوراواردز قهرمان آسیا شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت دو تیم الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن که پس از انجام مسابقات متعددی به عنوان نماینده های شرق و غرب آسیا به فینال راه یافته بودند، در مجموع با نتیجه 2 بر 1 به سود نماینده ژاپن خاتمه یافت.


دیدار رفت دو تیم در ریاض با نتیجه 1 بر 1 خاتمه یافت و نماینده کشور ژاپن در خانه با توجه به گلی که در عربستان به ثمر رسانده بود، شرایط مناسب تری نسبت به حریف خود داشت. اوراواردز که با تساوی بدون گل هم به عنوان قهرمانی دست پیدا می کرد، بازی محتاطانه ای در دستور کار قرار داده بود تا در خانه گلی دریافت نکند و در پایان به این مهم هم دست یافت.

 

1255824


البته نماینده کشور ژاپن در دقیقه 87 موفق شد توسط رافائل سیلوا که در دیدار رفت نیز گلزنی کرده بود و رتبه دوم جدول گلزنان را پس از عمر الخریبین و همراه با هالک برزیلی به خود اختصاص داد، به گل اول بازی دست یابد و تا پایان نیز موفق به حفظ این نتیجه شد تا برای دومین سال پیاپی یک کشور از شرق آسیا قهرمان شود. ضمن اینکه شاگردان رامون دیاز آرژانتینی از دقیقه 78 و در پی اخراج سالم الدوساری 10 نفره به کار ادامه می داد.


الهلال دو سال پیش هم به فینال این رقابت ها راه یافت که در مقابل وسترن سیتی استرالیا مغلوب شده بود.

دیدگاه‌ها