کد خبر : 1476484 | 04 آذر 1396 ساعت 19:05 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

بالاتر از خریبین و دیگران

ستاره ی اوراوا، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا شد

هافبک تیم اوراوا بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 لقب گرفت.

ستاره ی اوراوا، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اوراواردز ژاپن امروز با برتری مقابل الهلال عربستان در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کرد.


پس از کسب این عنوان، یوسوکه کاشیواگی هافبک شماره 10 تیم اوراوا عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت را از آن خود کرد.

جالب اینجاست که با وجود مشخص شدن نامزدهای نهایی کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال 2017، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان از جمع آنها انتخاب نشد. عمر خریبین و وو لی 2 بازیکنی بودند که بخش زیادی از درخشش شان در سال 2017 به همین تورنمنت مربوط می شد؛ ولی در نهایت شانسی برای عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان پیدا نکردند.

 

در کنار این دو بازیکن، رافائل داسیلوا، مرد 9 گله ی اوراوا و هم تیمی کاشیواگی هم قطعا یکی از گزینه های دارای صلاحیت برای این عنوان بود. سیلوا در بازی های رفت و برگشت فینال مقابل الهلال هر 2 گل تیمش را به ثمر رساند.

کاشیواگیِ 29 ساله که از تیم هیروشیما سانفرس به اوراوا آمده، هفت فصل متوالی است که در اوراوا توپ می زند و تا کنون 234 بازی برای این تیم انجام داده و 40 بار موفق به گلزنی شده است.

 

او در مصاحبه با سایت AFC ضمن اینکه خود را شایسته ی کسب این عنوان ندانست، از بدست آوردن این جایزه ابراز خوشحالی کرد و آن را باعث افتخار قلمداد کرد. کاشیواگی همچنین کار با تاکافومی هوری، سرمربی تیم اوراوا را مایه ی خوشحالی خواند و حمایت هواداران پرشمار این تیم در بازی های خانگی را به عنوان عامل موفقیت اوراوا در لیگ قهرمانان برشمرد.

 

به نقل از این سایت، هافبک ملی پوش ژاپنی، به دلیل اینکه در مراحل حذفی لیگ قهرمانان در به ثمر رسیدن تعداد زیادی از گل های اوراوا نقش داشته، از سوی مسئولان به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت در سال 2017 برگزیده شد.

دیدگاه‌ها