کد خبر : 1476508 | 04 آذر 1396 ساعت 19:56 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

چشمی: شفر بگوید درون دروازه هم می ایستم

هافبک آبی پوشان می گوید در هر بازی تیم ها از دقیقه اول در مقابل استقلال به دفاع می پردازند. بالاخره این هم تاکتیکی است و شاید ما هم در برابر برخی حریفان همینطور بازی کنیمکنیم، ولی کار را سخت می کند.

چشمی: شفر بگوید درون دروازه هم می ایستم

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در میکسدزون ورزشگاه آزادی در رابطه با دیدار تیم های استقلال و گسترش فولاد به صحبت پرداخت. او درباره رتبه استقلال در میانه های جدول گفت: در هر بازی تیم ها از دقیقه اول در مقابل استقلال به دفاع می پردازند. بالاخره این هم تاکتیکی است و شاید ما هم در برابر برخی حریفان همینطور بازی کنیم؛ ولی کار را سخت می کند. البته ما کمی هم بدشانس هستیم و در برخی از بازی ها توپ های مان گل نشد و به همین دلیل نتوانستیم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم. در بازی سیاه جامگان باید دو بر صفر می بردیم؛ اما بازی صفر صفر شد. در همین بازی هم تا زمانی که گل بزنیم توپ های مان از دست می رفت. اما خداراشکر که توانستیم به برتری برسیم؛ اما باید به چاره ای دست پیدا کنیم.


او درباره گل نزدن مهاجمان این تیم در بازی های گذشته گفت: هر فوتبالیستی در هر بازی باید بهترین بازی اش را بکند و در استقلال هم همینطور است و فورواردهای ما بهترین بازی را به انجام می رسانند؛ اما توپ های شان به گل نمی رود. آنها همه تلاششان را در تمرین و بازی ها می کنند. جابر در هر بازی خودش را در سه چهار موقعیت گل قرار می دهد که کار سختی است. اما بدشانسی و تیر دروازه و ... مانع از گلزنی می شود. این بدشانسی از اول فصل گریبان ما را گرفته است. امیدوارم فورواردهای ما مانند این بازی و دیدار با نفت باز هم گلزنی کنند و فشار از روی آنها برداشته شود.


چشمی درباره دو پست متفاوت او در تیم ملی و استقلال گفت: اگر تمرینات یکی دو روز پیش را دیده باشید درون دروازه هم ایستادم. مربی تیم هر چه بگوید بدون چون و چرا می پذیرم؛ اگر آقای شفر بگوید در هر پستی بازی می کنم. بازی در هافبک دفاعی هم تفاوت چندانی با دفاع میانی ندارد.


او درباره قرعه کشی جام جهانی ادامه داد: این به شانس فوتبال ما بستگی دارد. امیدوارم خداوند کمک کند تا بتوانیم به بهترین تیم هایی که می توانیم، برخورد کنیم و در نهایت با موفقیت در جام جهانی بتوانیم قدمی برای فوتبال ایران برداریم.

 

دیدگاه‌ها