کد خبر : 1476582 | 05 آذر 1396 ساعت 01:11 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

کالیاری 1-3 اینتر: نرآتزوری سرانجام در صدر

اینتر در دیداری از هفته چهاردهم سری آ در خانه کالیاری به پیروزی 3-1 رسید و به طور موقت در صدر جدول قرار گرفت.

کالیاری 1-3 اینتر: نرآتزوری سرانجام در صدر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی در ادامه نتایج خوب خود در رقابت های این فصل، در دیدار امشب هم کاری دشواری در خانه کالیاری نداشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی آسان دست پیدا کنند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز و در همان دقایق ابتدایی دو موقعیت خوب روی دروازه اینتر ایجاد کرد اما نتوانست از هیچ یک از آنها استفاده کند.

 

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان اینتر هم یکی دو موقعیت خوب روی دروازه حریف داشتند تا اینکه در دقیقه 29، سرانجام مائورو ایکاردی دروازه میزبان را باز کرد. روی ارسال عالی کاندروا و دخالت به موقع پریشیچ، توپ پشت محوطه شش قدم به ایکاردی رسید و او هم با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

 

 

1256044

 

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما این اینتر بود که می توانست در دقیقه 36 به گل دوم برسد ولی ایکاردی نتوانست از این موقعیت استفاده کند. تلاش بازیکنان کالیاری برای رسیدن به گل تساوی در نیمه اول ثمری نداشت و اینتری ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را هم کالیاری هجومی تر آغاز کرد و می توانست خیلی زود به گل برسد اما ضربه بارلا راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

 

در حالی که تیم میزبان به حملاتش ادامه می داد، این اینتر بود که در دقیقه 55 به گل دوم رسید. باز هم نفوذ کاندروا از سمت راست و ارسال او به محوطه جریمه، با ضربه مارسلو بروزوویچ همراه شد تا این بازیکن تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین، حساب کار را 2-0 کند.

 

 

1256039

 

 

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، بر شدت حملاتش افزود و سرانجام در دقیقه 71، یکی از گل های خورده را جبران کرد. ارسال عالی فاراگو از سمت راست، با ضربه سر ضرب پاولوتی همراه شد و سرانجام قفل دروازه اینتر شکست.

 

با این گل بازیکنان کالیاری به بازگشت امیدوار شدند اما در دقیقه 83، بار دیگر ایکاردی اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار دی آمبروسیو بود که با یک ارسال کوتاه، مدافعان کالیاری را به هم ریخت و توپ برگشتی را ایکاردی با قدرت وارد دروازه کرد.

 

تلاش تیم میزبان در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با نتیجه 3-1 به سود اینتر به پایان رسید. با این پیروزی اینتر 36 امتیازی شد و با یک بازی و یک امتیاز بیشتر، بالاتر از ناپولی در صدر جدول جای گرفت.

دیدگاه‌ها