کد خبر : 1476701 | 05 آذر 1396 ساعت 14:46 | 131.7K بازدید | 0 دیدگاه

زیزو و اولین احساس خطر

ستاره هایی که زیدان را ناامید کرده اند

هفته به هفته که از لالیگا می گذرد و با نمایش های عجیب رئال، این حس که مردان زیزو دیگر امید چندانی به قهرمانی ندارد، بیش از پیش به هواداران منتقل می شود.

ستاره هایی که زیدان را ناامید کرده اند

به گزارش "ورزش سه"، تا همین یک هفته پیش حرفی از احتمال ورود رئال به نقل و انتقالات زمستانی در میان نبود ولی حالا به نظر می رسد که شرایط تغییر کرده است. رئال با یک بازی بیشتر و 7 امتیاز کمتر از بارسا تیم چهارم جدول است و کیفیت بازی های این تیم در لالیگا چنگی به دل نمی زند.

 

 زیدان روز گذشته در نشست خبری پس از بازی با مالاگا در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ورود بازیکن جدید در زمستان حاضر نشد پاسخی قطعی بدهد. او تلویحا اشاره کرد که ممکن است رئال به بازار زمستانی ورود کند؛ البته تحت شرایطی خاص.

 

 

1255948

 

 

زیدان حتی در تابستان موافق خرید بازیکن بزرگ و انتقالی گران برای رئال نبود چرا که اعتقاد داشت نظم تیمی و اتحاد فعلی بین بازیکنان به خطر می افتد. چند ماه بعد و با نتایج عجیبی که رئال در این فصل کسب کرده، به نظر می رسد که زیدان نیز در افکار خود تجدید نظر کرده است.

برخی بازیکنان به وضوح از شرایط ایده آل خود دور هستند و در برخی مسابقات بسیار کمتر از حد انتظار ظاهر می شوند. بازیکنانی که زیدان روی آنها حساب زیادی باز کرده بود ولی حالا متوجه اشتباه خود شده است.

 

زیدان روز گذشته تاکید کرد که تیمش در زمستان هیچ خروجی ای نخواهد داشت ولی احتمالا در صورت خرید بازیکنان جدید، باید منتظر جدایی چند بازیکن فعلی نیز باشیم. در حال حاضر رئال در خط دروازه، در خط دفاع و خط حمله نیاز به تغییرات را حس می کند.

 

مصدومیت های متوالی ناواس و شرایط بدنی نامناسب او در کنار متزلزل بودن کیکو کاسیا سبب شده تا نیاز رئال به یک گلر جدید بیش از همیشه احساس شود. در حال حاضر کپا، گلر ملی پوش بیلبائو نزدیک ترین گزینه به رئال است هرچند که گفته می شود او با بیلبائو تمدید خواهد کرد.

 

 

1256139

 

 

در خط دفاع و با جدایی په په، وایه خو جایگزین او شد. او با وجود سن اندکش بازی های بدی هم ارائه نداده ولی هنوز با یک مدافع ششدانگ در حد رئال فاصله دارد.

 

در خط حمله نیز رئال دچار افت شدید در آمار گلزنی شده است. مایورال جایگزین ماریانو شده و به جای موراتا مهاجمی جدید جذب نشد. در بازار فعلی مهاجمی که بتواند این مشکل رئال را حل کند به ندرت یافت می شود. چند روزی است که نام ایکاردی به عنوان گزینه رئال مطرح شده که جدایی او حداقل در زمستان غیرممکن است.

زیدان زمانی متوجه ایجاد تغییرات در تیمش شده که به نظر می رسد گزینه های بسیار اندکی را پیش روی خود می بیند. او در تابستان فرصت خوبی را برای خارج کردن رئال از رخوت کنونی از دست داد؛ اشتباهی که شاید به قیمت یک فصل بدون جام تمام شود.

 

منبع: مارکا

 

دیدگاه‌ها