کد خبر : 1476731 | 05 آذر 1396 ساعت 16:17 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم فرق مشکی و سیاه چیست!

امرایی: نحوه برخورد داور اصلا درست نبود

کیوان امرایی هافبک تیم مشکی پوشان می گوید که داور دیدار این تیم برابر سایپا اصلا لحن مناسبی نداشته و بازی را با این رفتار به جنجال کشیده است.

امرایی: نحوه برخورد داور اصلا درست نبود

کیوان امرایی هافبک هجومی تیم مشکی پوشان در مورد جدال برابر سایپا که با شکست یک بر صفر تیمش خاتمه یافت و اتفاقات این دیدار به "ورزش سه" گفت" متاسفانه ما الان شرایط خوبی نداریم. دیروز بازی بدی انجام ندادیم و به نظرم هم سایپا و هم ما فوتبال خوبی ارائه دادیم ولی انگار داور با همه دعوا داشت. اصلا نحوه ی حرف زدنش درست نبود و بازی را خراب کرد.


امرایی در مورد درگیری که میان او و قلی زاده به وجود آمد و در نهایت هر دو بازیکن با تصمیم داور از زمین مسابق اخراج شدند، عنوان کرد: اصلا من در جریان این درگیری نبودم. من دست یکی از بازیکنان سایپا را گرفته بودم تا درگیری تمام شود که دیدم قلی زاده به سمت من استارت زده؛ من هم او را هل دادم و واقعا نمی دانم داور چرا به من کارت قرمز نشان داد.


هافبک تیم مشکی پوشان در مورد درگیری که در تونل ورودی رختکن میان او و قلی زاده ایجاد شد نیز افزود: می خواست با من دعوا کند و من هم به او گفتم که با بچه ها دعوا نمی کنم. من وقتی اخراج شدم از آن سمت زمین خارج شدم تا به رختکن بروم و دیدم که قلی زاده با دو سه نفر دیگر که فکر می کنم از کادر تمی سایپا بودند به سمت من آمدند. به نظرم اصلا رفتار حرفه ای نبود. آقا بهزاد (غلامپور) هم وارد شدند و من گفتم که کاری ندارم و به رختکن رفتم و دیگر نمی دانم چه اتفاقاتی رخ داد.


کیوان امرایی در مورد اعتراض‌های مکرر علی دایی و اینکه این فشارها آیا تاثیری روی داور مسابقه گذاشته بود یا خیر اضافه کرد: در نیمه اول سلیمانی بازیکن سایپا روی من خطا کرد و کارت زرد دومش کاملا درست بود. علی آقا هم اعتراض چندانی نداشت. گفته بودند من فحش دادم ولی قسم می خوردم که یک کلمه هم فحش نداده ام و این را می توانید از مهدی ترابی هم بپرسید که نزدیک من بود. در مجموع ولی خودم فکر می کنم نباید این کار را می کردم، چون تیم ما شرایط بسیار سختی دارد و من هم تا حالا اینطوری از زمین اخراج نشده بودم.


هافبک هجومی تیم مشکی پوشان در مورد مشکلات این تیم نظیر بحث های مربوط به جادوگری، تغییر نام باشگاه و مشکلات مالی توضیح داد: بحث جادوگری را من نه ندیدم و نه دوست دارم وارد این بحث ها بشوم. تا زمانی که من اینجا بودم، این بحث ها مطرح نبوده است؛ تیم ما اگر جادوگری داست که وضع ما این نبود!


وی در مورد تغییر نام باشگاه و استفاده از نام "مشکی پوشان" به جای "سیاه جامگان" و فرق این دو عنوان کرد: من زیاد نمی دانم که مشکی و سیاه چیست! گفتند بگویید مشکی پوشان و ما هم می گوییم. برای ما فرقی نمی کند مشکی یا سیاه؛ دنبال این هستیم تا شرایط تیم خوب باشد. تیم ما پرطرفدارترین تیم شهر است و می خواهیم نتایج خوبی بگیریم و مطمئنا به شرایط خوب برمی گردیم. البته ما بدشانس هم بوده ایم؛ درست است شرایطمان بد است ولی قابل جبران است.


امرایی حرف هایش را اینگونه ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر روند تیم ما خوب شود. وقتی تیم ته جدول است، فشار روحی زیادی روی بازیکنان وجود دارد و با روحیه ضعیف تری نسبت به حریف وارد زمین می شود. تیم ما نشان داده می تواند خوب بازی کند و مقابل سایپا هم خوب بازی کردیم. هواداران هم تا حالا صبر کردند؛ یک مقدار دیگر هم صبر کنند تا شرایط بهتر شود.
هافبک تیم مشکی پوشان در مورد اینکه آیا تیم مشکلات مالی دارد یا خیر بیان کرد: مشکل مالی که داریم. بچه ها تا حالا 15 تا 20 درصد گرفته اند و فکر می کنم برای نیم فصل کم باشد. امیدوارم مسئولان باشگاه به فکر باشند تا مثل فصل های گذشته به مشکل نخوریم.

دیدگاه‌ها