کد خبر : 1477112 | 07 آذر 1396 ساعت 14:25 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان افت نکرده است

صالح: استقلال قطعا جزو 5 تیم بالای جدول می شود

مربی پیکان قبول ندارد که تیمش افت کرده است.

صالح: استقلال قطعا جزو 5 تیم بالای جدول می شود

مجید صالح در این باره به "ورزش سه "گفت: من اسمش را افت نمی گذارم. فوتبال است و گاهی این شرایط هم پیش می آید. تازه به نظر من از  نظر فنی بیشتر از وقتی که پیروز شدیم  ما در این 2 بازی موقعیت داشتیم. فوتبال است و چند بازی ممکن است تیم نتیجه نگیرد. 7 پیروزی پشت سرهم باعث انگیزه ما شد ولی از طرف دیگر توقعات هم از تیم ما بالا رفت.


او ادامه داد: ما می دانستیم این اتفاق برای ما رخ می دهد چون سخت است بخواهی 7 برد را به 8 برد برسانی. به همین دلیل هم من این دو بازی را دلیل افت تیم نمی گذارم و فقط می گویم یک تیم همیشه نمی تواند برنده شود.


مربی پیکان در مورد ارتباط پاره شدن نوار پیروزی های این تیم با بحثی که در مورد جادوگری در مورد مجید جلالی به راه افتاد هم می گوید: سراغ این  مسائل نمی رویم. به هرحال تیم ها با شرایط بهتری جلوی ما می آیند و این خوب است اما در نهایت مقداری مسائل غیر فوتبالی هم باعث می شود کار ما سخت شود.


صالح در مورد شرایط استقلال پیش از بازی با پیکان هم می گوید: به عنوان یک استقلالی خوشحالم شرایط این تیم دارد خوب می شود. هرچقدر تیم بزرگ استقلال  قوی تر باشد جذابیت بالا می رود. اما من مربی پیکان هستم و با تمام قوا تلاش می کنم ما در بازی روز جمعه بهترین نتیجه را کسب کنیم.


او در مورد استراتژی پیکان در بازی با استقلال هم می گوید: استراتژی ما در تمام بازی ها برد است. از تمام امکانات خود استفاده می کنیم و خوشحالم در بازی با استقلال در یک زمین خوب بازی می کنیم. مطمئن باشید روز پنجشنبه بازی خوبی  می شود. می خواهیم از میزبانی  استفاده کنیم هرچند در بازی با استقلال و پرسپولیس  میزبانی برای ما چندان معنایی ندارد.


مربی پیکان در مورد شرایط تیمش برای گرفتن سهمیه آسیایی هم گفت: از الان صحبت در مورد سهمیه خیلی زود است. تیم ما از نظر ساختار و بودجه تیم متوسطی است ولی فراتر کار کردیم و نتیجه گرفتیم. اگر تیم را خوب تقویت کنیم می توانیم این روند را ادامه بدهیم. اول فصل پدیده و  فولاد خوب شروع کردند و الان هم استقلال و فولاد دارند خوب کار می کنند. در نهایت در هفته بیست و چهارم تا سی ام مشخص می شود تیم ها می توانند چه جایگاهی داشته باشند.


صالح در مورد شرایط استقلال در پایان فصل هم می گوید: اگر استقلال این روند را ادامه بدهد، با این مهره هایی که دارد می تواند شرایط را تغییر بدهد. استقلال قطعا خوب می شود چراکه شرایط فوتبالش تغییر کرده است و نتایج این را نشان داده است. قطعا استقلال با این روند در پایان فصل جزو 5 تیم بالای جدول است. در پایان هم از هواداران استقلال بابت زمانی که بحث حضور من در کادرفنی مطرح شد و به من لطف داشتند تشکر می کنم و به کاری که در پیکان دارم افتخار می کنم.

دیدگاه‌ها