کد خبر : 1477378 | 08 آذر 1396 ساعت 16:36 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

جمعه‌شب روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رود

ویژه برنامه شب‌های فوتبالی برای قرعه‌کشی جام‌جهانی

ویژه برنامه شب‌های فوتبالی برای بررسی اتفاقات مراسم قرعه‌کشی جام جهانی و همگروه‌های ایران در رقابت‌های روسیه 2018 جمعه شب روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

ویژه برنامه شب‌های فوتبالی برای قرعه‌کشی جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، ویژه برنامه شب‌های فوتبالی جمعه شب برای بررسی اتفاقات و حاشیه‌های مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه و همچنین تحلیل و بررسی مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر جمعه‌شب از ساعت 21:30 الی 1.30 بامداد شنبه از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.


فرشاد شکیبی، تهیه‌کننده شب‌های فوتبالی درباره این ویژه برنامه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در برنامه جمعه‌شب گروه‌بندی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد و همچنین به حواشی و اتفاقات پیرامون آن می‌پردازیم.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساعتی قبل از پخش ویژه برنامه شب‌های فوتبالی تیم‌های همگروه ایران در جام‌جهانی مشخص شده‌اند، آیتم‌های ویژه‌ای پیرامون این مراسم خواهیم داشت؛ همچنین به بررسی وضعیت همگروه‌های ایران می‌پردازیم و نظرات مردم را نیز درباره 3 تیمی که باید در روسیه با ایران بازی کنند، جویا می‌شویم. در کنار این مسائل میهمانانی شامل پیشکسوتان و کارشناسان سرشناس فوتبال در استودیو خواهیم داشت که حضور در جام‌‌های جهانی را تجربه کرده‌اند.


تهیه‌کننده شب‌های فوتبالی همچنین گفت: در برنامه این هفته در یک باکس ویژه اتفاقات مرتبط با تیم‌ملی فوتبال ایران و جام جهانی را نیز مرور می‌کنیم و سعی دست اندرکاران برنامه ارائه ساختاری جذاب و متفاوت جهت رضایت مخاطبان گسترده شبکه وزین ورزش سیما خواهد بود.


شکیبی در پایان افزود: طبیعی است که طبق روال گذشته بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر نیز در بخشی از برنامه جمعه‌شب تحلیل و بررسی خواهد شد.

دیدگاه‌ها