کد خبر : 1477411 | 08 آذر 1396 ساعت 18:15 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری بازی های هفته هفتم لیگ برتر

هفتمین آزمون مربع قهرمانی در فوتبال بانوان

هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بانوان روز جمعه برگزار می شود و تیم های حاضر در این رقابت ها به دیدار یکدیگر می روند.

هفتمین آزمون مربع قهرمانی در فوتبال بانوان

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته هفتم لیگ برتر بانوان صبح جمعه دهم آذرماه در شهرهای مختلف برگزار می شود و طی آن 12 تیم حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر می روند.

 


استقلال خوزستان – شهرداری بم
بمی ها در ادامه شش پیروزی قبلی خود به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار می گیرند. آنها که در سال های اخیر یکی از مدعیان رسیدن به مقام قهرمانی محسوب می شوند در حال حاضر صدرنشین لیگ هستند. آنها علاوه بر بیشترین امتیاز، دو رکورد دیگر را به نام خود زدند. بیشترین گل زده (31 گل) و کمترین گل خورده (2 گل) در کارنامه بمی ها ثبت شده است. در طرف دیگر خوزستانی ها در 6 دیدار قبلی خود تنها به یک پیروزی و 3 امتیاز دست پیدا کردند و اکنون در رده دهم جدول رده بندی حضور دارند.

 


شهرداری سیرجان – آذرخش تهران
سیرجانی ها یکی از سه تیم پانزده امتیازی جدول رده بندی محسوب می شوند. آنها که به مانند فصل اخیر یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می شوند تنها در یک دیدار برابر شهرداری بم بازی را واگذار کردند. آنها با 30 گل زده و 5 گل خورده دومین خط حمله و دفاع لیگ را از آن خود کرده اند. در طرف دیگر آذرخش تهران که از تیم های میانه جدول رده بندی محسوب می شود در 6 دیدار قبلی خود توانسته است به 2 پیروزی و 1 تساوی و 3 شکست دست پیدا کند.


نماینده فارس – سپاهان اصفهان
سپاهانی های 15 امتیازی به دلیل تفاضل گل پایین تر اکنون در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند. آنها که در اولین فصل موجودیت خود در این دیدارها به میدان می روند از بیشتر بازیکنان تیم قهرمان فصل قبل استفاده می کنند و تاکنون نیز موفق شدند در 5 دیدار به پیروزی برسند و 20 بار نیز دروازه حریفان را باز کنند. در سوی دیگر این بازی نماینده فارس قرار دارد که هفته قبل یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبال را رقم زد. آنها در حالی که با 10 گل از حریف خود عقب بودند به دلیل مصدومیت های پیاپی چند بازیکن خود را از بازی خارج کردند تا در نهایت از حدنصاب بازیکنان لازم برای برگزاری بازی خارج شدند و داور نیز به ناچار بازی را نیمه تمام اعلام کرد. آنها هم اکنون با 9 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند.


راه‌یاب‌ملل سنندج – پارس جنوبی جم
سنندجی ها نیز یکی از بهترین تیم های این فصل لیگ برتر بودند آنها که تاکنون تنها نتیجه یک بازی خود را از دست دادند، توانستند با 15 امتیاز و تفاضل گل پایین تر در رده چهارم جدول قرار بگیرند و به همین دلیل چشم به برتری در این دیدار خانگی دارند تا از جمع مدعیان خارج نشوند. پارس جنوبی جم نیز این هفته در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت. آنها تاکنون توانستند در دو دیدار به پیروزی برسند و چهار بازی دیگر را با شکست به پایان برسانند.


پالایش گاز ایلام – همیاری آذربایجان غربی
ایلامی ها نیز یکی از تیم های میانه جدول رده بندی هستند که تاکنون توانستند با 7 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی بایستند. آنها برای حضور در نیمه بالایی جدول نیاز دارند تا حریف هفتم خود را از پیش رو بردارند و بتوانند به جمع تیم های بالانشین اضافه شوند. همیاری آذربایجان غربی نیز از جمله تیم هایی محسوب می شود که تاکنون به نتایج خوبی دست پیدا نکرده است. آنها تنها با یک پیروزی و رسیدن به 3 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی حضور دارند.


ذوب آهن اصفهان – خیبر خرم آباد
ذوبی ها که در بازی های این فصل عملکردی سینوسی داشته اند هنوز نتوانستند خود را به جمع مدعیان اضافه کنند. در شش دیدار قبلی آنها در 4 بازی شکست را پذیرفتند و در 2 دیدار نیز با پیروزی به کار خود پایان دادند.آنها در بازی هفته هفتم باید به مصاف تیم قعرنشین جدول یعنی خیبر خرم آباد بروند که تاکنون تنها 3 امتیاز به دست آورده است بروند.

 

دیدگاه‌ها