کد خبر : 1477555 | 09 آذر 1396 ساعت 13:02 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: امیدوارم برابر پارس اشتباه داوری پیش نیاید

سرمربی نفت تهران درباره بازی تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: امیدوارم که اشتباهات داوری در این بازی رقم نخورد و یک بازی خوب انجام دهیم.

درخشان: امیدوارم برابر پارس اشتباه داوری پیش نیاید

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از ایسنا، حمید درخشان پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: در وضعیتی هستیم که کار برای ما سخت‌تر شده است. با توجه به تغییر و تحولات در جام باشگاه‌های آسیا، تیم ما از نظر روحی و روانی متحول و سختی‌ها بیشتر شده است. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که جایگاه خوبی در جدول دارد. حریف شرایط خوبی داشته و مشکلات ما را ندارد و با تمرکز بالا بازی می‌کند. سعی می‌کنیم جلوی این تیم بازی خوبی انجام دهیم چون سه امتیاز بازی برای ما حائز اهمیت است. اگر داوران عزیز اجازه بدهند می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم. فکر می‌کنم مظلوم‌تر از تیم ما وجود ندارد. ان‌شاء‌الله اشتباهات داوری در این بازی رقم نخورد و یک بازی خوب انجام دهیم و جایگاه خودمان در جدول را تغییر بدهیم.

 

او درباره جایگاه این تیم در جدول رده بندی گفت: فاصله زیادی با تیم‌های بالاتر نداریم. با یک برد از رده پانزدهم جدا می‌شویم، با یکی دو باخت هم پایین می‌رویم. این وضعیت برای سایر تیم‌ها است. وضعیت تیم ما حاد است. در عمرم چنین مشکلاتی را در هیچ باشگاهی ندیدم. بازیکنان تیم تلاش زیادی می‌کنند. همه این‌ها موجب واگذاری نتیجه نمی‌شود. امیدوارم بازی را ببریم و از انتهای جدول جدا شویم و در نیم فصل هم بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

 

سرمربی نفت تهران درباره دغدغه مالی بازیکنان تیم و احتمالی جدایی از نفت تهران گفت: من به بازیکنان حق می‌دهم. نمی‌توان بازیکنی را به زور جایی نگه داشت. باید مشکلاتش حل شود که با دلش بازی کند. وقتی کار را شروع کردیم مشکل داشتیم و هنوز هم مشکل داریم. وقتی مشکل ذهنی داشته باشد، تیم لطمه می‌خورد. در نهایت تیم نتایج خوبی را نمی‌گیرد و بازی خوبی ارائه نمی‌دهد. شرایط را درک می‌کنم و ان‌شاء‌الله صاحب باشگاه زودتر ترتیب اثر بدهد. من هم مانند سایرین هستم. اگر شرایط سخت شود، کار کردن برای من هم سخت می شود.

 

درخشان درباره وضعیت داوران و اشتباهاتی که رخ می‌دهد گفت: نمی ‌گویم عمدی است اما بعضی تیم‌ها از اشتباهات اذیت می‌شوند. سه امتیاز خیلی مهم است. وقتی شش امتیاز از طریق داور از تیم ما گرفته می‌شود، خیلی اذیت می‌شویم. امیدوارم قصد و غرضی نباشد. نمی‌دانم چرا فقط به سراغ ما می‌آیند.

 

سرمربی نفت تهران درباره بردهای کم گل نفت تهران در لیگ برتر گفت: مشکل بزرگی است. این مشکل در نیم فصل حل می‌شود که بتوانیم بازیکن بگیریم. تمام موجودی ما این بازیکنان هستند. تمام تلاش خود را هم انجام می‌دهند. قبل از فصل می‌توانستیم بازیکن بگیریم که این اتفاق رخ نداد. تیم باید گل بزند و گل نخورد اما ما این شرایط را نداریم. یکی، دو بازیکن در خط حمله داریم که امکان دارد چهار هفته وضعیت خوبی نداشته باشد. اگر می‌خواهیم در لیگ بمانیم باید تقویت شویم. بحث لیگ قهرمانان آسیا که منتفی شده است. اگر این اتفاق رخ ندهد هیچ تضمینی برای گرفتن بازیکن نیست.

 

درخشان گفت: به آقای جهانیان می‌گویم هر چه زودتر باید فکری به حال این قضایا کند. اگر دیر شود، جای جبران نیست. اگر امروز این کار بشود، می‌توانیم جبران کنیم. به جهانیان می‌گویم برای رفع مشکلات تصمیم بگیرد. اگر دیر شود، کسی به باشگاه کمک نمی‌کند.

 

او درباره این که آیا جهانیان مالک تیم است گفت: تا این لحظه مالک تیم است و خرج هتل و تیم را می‌دهد. باید وضعیت مالکیت تیم مشخص شود. با کمترین بضاعت ممکن کار می‌کنیم. نیامدیم این‌جا که از بی پولی صحبت کنیم. ما با کمترین بازیکنان موجود کار می‌کنیم و اگر مشکلات حل نشود، جای جبران نیست.

دیدگاه‌ها