کد خبر : 1478198 | 11 آذر 1396 ساعت 18:51 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3 - 1 هانوفر؛ صدرنشینی مقتدرانه باواریایی ها

بایرن موفق شد در دیداری خانگی و جذاب با نتیجه 1-3 هانوفر را مغلوب کند.

بایرن 3 - 1 هانوفر؛ صدرنشینی مقتدرانه باواریایی ها

 

 به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ موفق شد با برتری 1-3 برابر هانوفر و با توجه به شکست لایپزیش، فاصله خود را با تیم دوم جدول به شش امتیاز افزایش دهد.

 

بایرن در همان دقیقه 4 بازی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه ویدال با عکس العمل شاونر همراه بود تا آنها نهایتا در دقیقه 16 به گل اول بازی برسند.

 

 

1257505

 

 

با ارسال توماس مولر، ویدال موفق شد با یک ضربه سر دقیق از گوشه محوطه و با استفاده از اشتباه سنگربان هانوفر گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

اما دقایقی بعد بازی به اوج هیجان خود رسید. بایرن موفق شد توسط لواندوفسکی دروازه هانوفر را باز کند اما با تکنولوژی داوری این گل مردود اعلام شد و همان توپ در برگشت برای هانوفر تبدیل به یک ضربه پنالتی شد.

 

پنالتی در ابتدا تبدیل به گل شد اما داور دستور به تکرار آن را داد و بار دوم اولریش موفق شد ضربه فولکروگ را مهار کند.

 

اما در نهایت در دقیقه 35 هانوفر موفق شد با ارسال کلاوس و ضربه سر دقیق بنچوب، دروازه بایرن را در مونیخ باز کند. در لحظات پایانی نیمه اول ضربه ایستگاهی خامس با مهار زیبای سنگربان هانوفر همراه بود تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم بایرن حملات خود را ادامه داد و می توانست در همان اوایل بازی با ضربه دیدنی و کات دار خامس به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

 

 

1257507

 

 

در دقیقه 61 مولر در محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. 2 دقیقه بعد تولیسو با ضربه ای محکم در آستانه زدن گل دوم بایرن بود اما این بار ساونر عکس العمل زیبایی از خود نشان داد.

 

اما در دقیقه 68 بالاخره بایرن به گل دوم رسید. کینگزلی کومان مقابل دروازه هانوفر صاحب فرصت شد و با یک ضربه محکم و دقیق گل دوم بایرن را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد و با ارسال زیبای کومان، لواندوفسکی می توانست زننده گل سوم باشد اما مهاجم لهستانی در استفاده از فرصت ناکام ماند. در دقیقه 79 لواندوفسکی این بار در موقعیت تک به تک می توانست گلزنی کند اما مهار شاونر باعث ناکام ماندن گلزن باواریایی ها شد.

 

اما در دقیقه 87 بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد تا بالاخره پای لواندوفسکی نیز به گلزنی در این دیدار باز شود و نهایتا بایرن 1-3 هانوفر را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها