کد خبر : 1478223 | 11 آذر 1396 ساعت 22:08 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی قاطع بشیکتاش در آخرین دربی سال

در دربی حساس استانبول بشیکتاش موفق شد با ارائه یک نمایش قاطع و دیدنی با 3 گل گالاتاسرای را مغلوب کند.

پیروزی قاطع بشیکتاش در آخرین دربی سال 

 

به گزارش "ورزش سه"، بشیکتاش با برتری 0-3 برابر گالاتاسرای به جایگاه سوم خود بازگشت و برای اولین بار توانست در وودافون پارک این تیم را شکست بدهد.

 

بشیکتاش از همان دقایق ابتدایی با حمایت هوادارانش توانست تا دقیقه 20 حاکم مطلق بازی باشد و در ثانیه 30 با جنک توسون صاحب موقعیت شود؛ ولی این توپ به گل تبدیل نشد.

 

پس از دقیقه 20 گالاتاسرای خودی نشان داد و آن ها به ضد حملات روی آوردند. در دقیقه 25 یونس بلهاندا در محوطه جریمه افتاد و داور بازی را ادامه داد. بشیکتاش بار دیگر از دقیقه 30 بر روی دروازه گالاتاسرای فشار آورد و در دقیقه 40 این بار جنک توسون در محوطه جریمه توسط مدافعان این تیم متوقف شد؛ اما داور بار دیگر بازی را ادامه داد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

1257534

 


با شروع نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و بشیکتاش از همان ابتدا به گل رسید. در دقیقه 46 جنک توسون توپ به زیبایی را وارد دروازه گالاتاسرای کرد. بشیکتاش پس از گل به موقعیت سازی بر روی دروازه حریف پرداخت و  آن ها طی 10 دقیقه 5 موقعیت خطرناک بر روی دروازه گالاتاسرای ایجاد کردند.


در دقیقه 70 دوشکو توسیچ گل دوم بشیکتاش را به ثمر رساند. گل دوم بشیکتاش همه چیز را تغییر داد و گارد تدافعی تیم گالاتاسرای از بین رفت. در دقیقه 88 آلوارو نگردو وارد زمین شد و 3 دقیقه بعد سومین گل بشیکتاش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها