کد خبر : 1478289 | 12 آذر 1396 ساعت 10:06 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان و شروعی دوباره در لیگ یک

نیمکت تیم شهرداری ماهشهر امروز یک سرمربی جدید را به خود خواهد دید.

مرزبان و شروعی دوباره در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال شهرداری ماهشهر امروز در انزلی به مصاف ملوان می رود. ماهشهری ها پس از آنکه در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی را کسب نکردند و در تمامی 5 بازی اخیرشان با شکست مواجه شدند، از امروز با سرمربی جدید لیگ را ادامه می‌دهند.

 

 علیرضا مرزبان سرمربی جدید شهرداری در حالی امروز رسماً کارش را در تیم جدید آغاز می کند که چند هفته پیش  در تیم لیگ برتری مشکی پوشان کار خود را آغاز کرد. البته نتایج مشکی پوشان مشهدی با این سرمربی  آن طور که باید و شاید رقم نخورد و مدت حضور او در خراسان کوتاه بود.

 

حالا این مربی که قبلا تجربیات مختلفی از جمله راهیابی به لیگ برتر با پیکان و حضور در  خونه به خونه بابل را در مسابقات لیگ آزادگان داشته، دوباره به لیگ یک بازگشته تا ماموریت جدیدی را انجام دهد. تیم جدید مرزبان در بین هجده تیم لیگ دسته اول، در رده چهاردهم جدول قرار دارد و ماهشهری ها برای رهایی از این وضعیت، یک سرمربی با سابقه لیگ برتری را انتخاب کرده اند.

 

بازگرداندن روحیه شهرداری ماهشهر و رساندن این تیم به منطقه امن جدول، اولین مهم ترین چالشی است که مربی سال های نه چندان دور پرسپولیس در تیم جدید خود باید پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها