کد خبر : 1478371 | 12 آذر 1396 ساعت 15:05 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 2 شهرداری ماهشهر1 ؛

لیگ یک / سه امتیاز پرحاشیه ملوانان در بندر

شاگردان نادر دست نشان پس از توقف در چهار دیدار پیاپی در بازی امروز موفق شدند مقابل شهرداری ماهشهر به برتری برسند.

لیگ یک / سه امتیاز پرحاشیه ملوانان در بندر

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته شانزدهم لیگ دسته اول، از ساعت 14 امروز تیم های ملوان بندرانزلی و شهرداری ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این ملوانان بودند که توانستند به برتری دست پیدا کنند.


انزلی‌چی‌ها که در چهار دیدار اخیر موفق نشدند برابر رقبای خود به برتری دست پیدا کنند برای حضور مقابل حریف شانزدهم خود که در ورزشگاه تختی انزلی اتفاق می افتاد فشار زیادی را روی خود می دیدند. آنها که نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتند خیلی زود دروازه خود  را باز شده دیدند. فرشید پاداش در دقیقه 8 این بازی موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند و تیم مهمان را پیش بیندازد.


پس از دریافت این گل، ملوانان حملات خود را روی دروازه حریف گسترده تر کردند و در نهایت پیش از پایان نیمه اول این دیدار موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. وحید حیدریه در دقیقه 43 بازی را برای انزلی‌چی‌ها به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز دو تیم سعی در برتری داشتند و البته در این میان ملوانی ها که در خانه بازی می کردند حملات بیشتری را روی دروازه حریف ایجاد می کردند و در نهایت موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند. باز هم وحید حیدریه و این بار در دقیقه 67 برای سپیدپوشان گلزنی کرد تا با دبل خود پیروزی تیمش را مهیا سازد.


این بازی که حواشی فراوانی نیز به دنبال داشت در نیمه دوم با اعتراضات پی در پی نیمکت نشینان تیم ماهشهری همراه بود و البته همین حواشی باعث شد تا یکی از بازیکنان این تیم در دقایق پایانی بازی از زمین اخراج شود.


ملوانان با این برد موفق شدند با یک بازی کمتر 22 امتیازی شوند و در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرند و در طرف مقابل شهرداری ماهشهر نیز 16 امتیازی باقی ماند تا در رده چهاردهم جدول رده بندی حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها