کد خبر : 1478447 | 12 آذر 1396 ساعت 19:54 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

خانزاده: طلب دارم می گویند شکایت کن

مدافع تیم فوتبال پدیده می‌گوید به دنبال گرفتن حقش از مشکی‌پوشان است و اگر مسئولین این باشگاه توجهی به این مساله نداشته باشند از آنها شکایت خواهد کرد.

خانزاده: طلب دارم می گویند شکایت کن

محمدرضا خانزاده در مورد گل زیبا و هماهنگی‌اش با میلاد کمندانی به "ورزش سه" می‌گوید: خدا را شکر می‌ کنم که این اتفاق افتاد، گلزنی کردم. البته گلم یک کار تیمی بین من و میلاد بود و ما این نوع گلزنی را در تمرینات کار کرده بودیم. او علاوه بر آنکه پسر خوب و مودبی است فوتبالیست باهوشی است و در هر تیمی می‌تواند عصای دست آن تیم باشد.


وی در ادامه درباره شادی گل نکردنش هم گفت: به احترام هواداران این تیم و حضورم در سال گذشته در کنار بازیکنان مشکی‌پوشان بعد از گلزنی شادی نکردم. سال گذشته سختی‌های بسیاری در این تیم کشیدیم اما در روزهای پایانی توانستیم این تیم را حفظ کنیم و همین برایم خیلی ارزشمند بود.


او فصل گذشته در تیم مشکی‌پوشان حضور داشته و هنوز موفق به دریافت مطالبات سال گذشته‌اش نشده و در این رابطه می‌گوید: اینکه تیم مشکی‌پوشان شخصی است و از جیب خرج می‌کند درست اما آنها به تماس‌ها و طلب‌های ما توجهی ندارند و به ما می‌گویند نمی‌توانیم پولتان را پرداخت کنیم. من سال گذشته با سختی و مصدومیت‌های چندباره  و دماغ شکسته برای این تیم بازی کردم و هر بار تا خود صبح نمی‌توانستم از تنگی نفس و خونریزی شدید بخوابم. من فقط به انگیزه حمایت و تشویق هواداران آن هم با شرایط سخت برای این تیم بازی می‌کردم.  اما حالا آنها بعد از یک سال که تماس گرفتم و پیگیر مطالباتم شدم به من می‌گویند برو شکایت کن. نمی‌دانم چه کسی باید مقابل آنها بایستد تا حق و حقوق ما را بدهند.


مدافع پدیده در ادامه گفت: سال گذشته این تیم با دعای خیر مردم و کمک امام رضا در لیگ ماند. من هم به خاطر همین هواداران تا امروز سکوت کردم و به دنبال پولم نرفتم اما مسئولین باشگاه مطمئن باشند که سکوت نخواهم کرد و از آنها شکایت می‌کنم تا به حقم برسم. من فقط از این تیم 35درصد دریافتی داشته‌ام و مابقی طلبم را هم خواهم گرفت.


مدافع پدیده درباره رویارویی هفته‌ پایانی‌شان با گسترش خاطرنشان کرد: کارمان خیلی سخت است، سخت‌تر از آن به نظرم رویارویی با یکی از بهترین مربیان تاریخ ایران و آسیا، آقا فیروز است. مطمئنا ایشان برای تک‌تک دقایق بازی برنامه دارند و این کار ما را سخت خواهد کرد. ان‎شاءالله با تمام تمرکز سر این بازی می رویم و نتیجه را به سود خود خواهیم کرد.


مدافع تیم‌ملی در مورد قرعه ایران در جام‌جهانی نظرش را اینطور بیان می‌کند: قرعه ایران، قرعه خوبی است و مطمئنم تک‌تک جوان‌های مملکت می‌توانند از پس این بازی‌های سخت بربیایند حالا رو در روی هر تیمی که قرار است حضور داشته باشیم. همه رقابت‌ها در جام‌جهانی فوق‌العاده سخت است اما تجربه جالبی برایمان خواهد شد. من به شخصه فوق‌العاده انگیزه دارم تا اولا بتوانم در روسیه حضور داشته باشم و سپس بتوانم بازی کنم.

دیدگاه‌ها