کد خبر : 1478753 | 14 آذر 1396 ساعت 11:39 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت عجیب مربی پرسپولیس

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی با محرومیتی سه جلسه‌ای مواجه شده و قادر به همراهی این تیم برابر سپیدرود نخواهد بود.

محرومیت عجیب مربی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس با توجه به اتفاقات دیدار برابر پارس جنوبی از سوی کمیته انضباطی با محرومیتی سه جلسه‌ای مواجه شده است.


جلال مرادی، ناظر این روزهای فوتبال کشورمان که در گذشته و در زمان داوری هم سابقه به جنجال کشاندن دیدارها را داشت، در گزارش خود تخلف و فحاشی این مربی کروات را اعلام کرده تا کمیته انضباطی حکم به محرومیت ایگور پانادیچ دهد.


این در حالی است که در تصاویر ویدئویی کاملا مشخص است که پانادیچ بعد از اعلام داور چهارم برای خروج از زمین در حالی که با مشایعت جلال مرادی همراه می‌شد، در ادامه از هل دادن او گلایه کرد و این اعتراض را به کمک مترجم برانکو به او اعلام کرد. با این حال شرایط جوی نامساعد آن لحظه از دیدار برابر پارس جنوبی در نهایت باعث شد تا جلال مرادی در گزارشی عجیب فحاشی او را گزارش کند و پرسپولیس از در اختیار داشتن مربی خود در سه جلسه محروم بماند.


اینکه جلال مرادی چگونه اعتراض کرواتی ایگور پانادیچ را فحاشی معنا کرده – در حالی که در تصاویر هم کاملا مشخص است او نسبت به هل دادن مرادی معترض است- جای سوال دارد که کمیته انضباطی بدون برگزاری جلسه و شنیدن توضیحات پانادیچ این محرومیت را در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها