کد خبر : 1478756 | 14 آذر 1396 ساعت 11:07 | 68.8K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه یک میلیارد و هفتصد میلیونی روی میز پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با جریمه جدیدی از سوی فیفا در خصوص بازیکن استرالیایی‌اش مواجه شده است.

جریمه یک میلیارد و هفتصد میلیونی روی میز پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس که امیدوار بود موفق شود شکایت مربوط به آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی فصل گذشته‌اش را به سود خود خاتمه دهد، با توجه به سهل انگاری صورت گرفته اکنون باید جریمه 323 هزار یورویی را تقدیم وی کند.


آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی فصل گذشته پرسپولیس که بعد از 5 هفته سکونشینی قرارداد خود را فسخ کرد و از پرسپولیس به فیفا بابت عدم پرداخت مطالباتش شکایت کرد، اکنون توانسته حکم 323 هزار یورویی از این تیم را دریافت کند.


باشگاه پرسپولیس علیرغم شکایت از این بازیکن تا 9 آذرماه فرصت داشت تا مبلغ 26هزار فرانک برای پیگیری این شکایت پرداخت کند اما سهل انگاری مسوولان این تیم باعث شد تا عدم پرداخت این مبلغ با حکم یکطرفه علیه این باشگاه همراه شود و آنها اکنون باید مبلغی حدود یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان تقدیم این بازیکن که ثانیه‌ای هم برای آنها به میدان نرفت، کنند.


علی اکبر طاهری که مدعی شده بود در زمان مدیریت او هیچگونه مطالباتی باقی نخواهد گذاشت، اکنون با این حکم عجیب و شکست در توافق با بازیکنی که می‌شد در جلسه‌ای به تفاهم برای پرداخت مطالبات رسید، دوران مدیریت خود را با خدشه‌ای جبران ناپذیر همراه کرد تا این پرونده هم در کنار اشتباه او در بازگرداندن مهدی طارمی قرار گیرد.


مدیران پرسپولیس اکنون در تلاش هستند تا نظر مدافع استرالیایی سابق خود را برای دریافت اقساطی این مبلغ جلب کنند تا از رخ دادن اتفاقی تلخ برای باشگاه جلوگیری شود.


دیگر پرونده در جریان پرسپولیس در فیفا مربوط به جری بنگستون، مهاجم هندوراسی این باشگاه است که چندی پیش شکایت خود را اعلام کرده بود و اکنون باید دید آنها چه واکنشی نسبت به این پرونده خواهند داشت.

دیدگاه‌ها