کد خبر : 1478763 | 14 آذر 1396 ساعت 11:39 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

با ادامه روند چهار دیدار اخیر

شاگردان ویسی به دنبال تداوم شکست ناپذیری

استقلالی های خوزستان برای تداوم نتایج خوب هفته های اخیر خود، این هفته در اهواز میزبان صنعت نفت آبادان هستند تا یکی از دیدارهای حساس استان خوزستان را برگزار کنند.

شاگردان ویسی به دنبال تداوم شکست ناپذیری

به گزارش "ورزش سه" در حالی که شاگردان ویسی فصل هفدهم را با نتایجی ضعیف آغاز کردند، چهار هفته ای است که موتور خود روشن شده می بینند و قطار از ریل خارج شده آنها به ریل برگشته است. خوزستانی ها که از ده هفته ابتدایی خود تنها 7 امتیاز کسب کرده بودند، در چهار هفته اخیر خود موفق به کسب این تعداد امتیاز شده اند که این آمار و نتایج نشان از بازگشت استقلال به روزهای اوج دارد. آنها در آخرین مصاف خود در هفته چهاردهم در اصفهان و در دقایق پایانی موفق به کسب یک امتیاز خارج از خانه شدند تا روزهای خوبشان ادامه داشته باشد.


آبی پوشان خوزستان این هفته در خانه در آخرین بازی نیم فصل اول خود میزبان تیم هم استانی یعنی صنعت نفت آبادان هستند. استقلالی ها در خانه عملکرد خوبی دارند و توانسته اند 70% امتیازات خود را در بازی های خانگی کسب کنند. آنها این فصل تا پایان هفته چهاردهم در 7 مسابقه خانگی به میدان رفتند که حاصل آن 3 پیروزی و یک تساوی بوده است و در سه مصاف خانگی خود شکست را متحمل شدند.

نکته ی دیگر اینکه این دو تیم تاکنون در دو مسابقه مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن یک پیروزی برای استقلال خوزستان و یک تساوی بوده است.


دیدار دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در یکی از دربی های استان خوزستان امروز از ساعت 15 به میزبانی ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت سید رضا مهدوی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها