کد خبر : 1479195 | 15 آذر 1396 ساعت 20:08 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

یک نفر را به کادرفنی اضافه می کنیم

مدیرعامل سپاهان: کرانچار برکنار نمی شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد زلاتکو کرانچار به کارش در این تیم ادامه می دهد.

مدیرعامل سپاهان: کرانچار برکنار نمی شود

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از شکست سنگین سپاهان مقابل استقلال خیلی ها منتظر موضع مدیران باشگاه اصفهانی درباره زلاتکو کرانچار بودند. به همین خاطر خبرنگاران به سراغ محسن طاهری مدیرعامل سپاهان رفتند.


طاهری درباره شکست مقابل استقلال عنوان کرد: در این بازی خوب نبودیم و از عملکرد بازیکنان راضی نیستم. امیدوارم در نیم‌فصل نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و در فرصتی که پیش می‌آید همچنین نقاط قوت تیم را تقویت کنیم.


وی درباره احتمال تغییر سرمربی گفت: بحث ما تغییر کادرفنی نیست، شاید فقط کسی را به نیمکت اضافه کنیم. همچنین ممکن است بازیکن هم اضافه کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه چرا بازیکنان این تیم عملکرد خوبی ندارند، تصریح کرد: این مباحث را باید از سرمربی تیم سوال کنید.


طاهری درباره احتمال جریمه بازیکنان تاکید کرد: اگر احساس کنیم نیاز به این کار باشد انجام می‌دهیم. همیشه نباید در مورد کسر قرارداد صحبت کرد؛ اما اگر نتایج به همین منوال رقم بخورد بعید نیست که این کار را انجام دهیم.


وی درباره شعارهای هواداران علیه کرانچار بیان کرد: اینها آدم‌هایی هستند که خودشان را منتسب به باشگاه سپاهان می‌دانند و می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند، قطعا این موارد را پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها