کد خبر : 1479718 | 18 آذر 1396 ساعت 16:54 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه ها گناه نکنند

گرشاسبی: هواداران نگران کسر امتیاز نباشند

سرپرست باشگاه پرسپولیس میزبانی در لیگ قهرمانان را حق طبیعی تیم خود عنوان کرده و امیدوار است پیگیری‌ها در نهایت به سود نمایندگان ایران شود.

گرشاسبی: هواداران نگران کسر امتیاز نباشند

به گزارش "ورزش سه"، در پایان جلسه هماهنگی بین فدراسیون و نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص خروجی آن گفت: جلسه هماهنگی بود که آقای تاج و کفاشیان در نظر گرفته بودند برای برگزاری بازی‌های رفت و برگشت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا. ما هم به عنوان نمایندگان چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها در این جلسه حضور یافتیم تا از کم و کیف کار و برنامه باخبر بشویم. الان انتظار این است که AFC همان منشور المپیک و فیفا که بحث جوانمردی و عدالت محوری است سرلوحه کار قرار دهد و مسابقاتی که حق قانونی ماست را به صورت رفت و برگشت برگزار کند. حقوق حقه هواداران ماست در کشور خودمان از امتیاز میزبانی سود ببرند تا بتوانیم امسال به راحتی به فینال آسیا برسیم. اگر لیگ قهرمانان است که تعریف لیگ مشخص است و بازی‌ها رفت و برگشت است. اگر تیمی بخواهد دبه در بیاورد و در کشور ما حاضر نشود که نمی‌شود و بهانه تراشی کنند قانونی نیست. کشور ما امن ترین کشور است. در تمام دنیا اتفاقات ناگوار رخ می‌دهد؛ اما کشور ما امنیت برخوردار است.


وی ادامه داد: کمیته مسابقات با اکثریت آرا به بازی رفت و برگشت رای داده، کمیته اجرایی هم این مساله را تایید کرده و اکنون ما منتظریم و امیدواریم شرایط برای این مساله فراهم بشود.


سرپرست جدید پرسپولیس در مورد شکایت آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی سابق این تیم و شایعه احتمال کسر امتیاز از این تیم گفت: شکایتی شده و ما دفاع کردیم. مبلغی خواستند برای دفاعیه و ما پرداخت کردیم و منتظر رای نهایی هستیم. طبیعتا مشکل نگران کننده‌ای نخواهد بود و شایعاتی که در مورد کسر امتیاز گفته می‌شود صحت ندارد.


گرشاسبی در مورد جلسه با برانکو ایوانکوویچ حول تمدید قرارداد گفت: صحبت های اصلی را کردیم و مشکل خاصی نیست. این تمدید انجام شده است و هواداران نگران نباشند و به زودی نهایی خواهیم کرد. تیم با سپیدرود بازی داشت و فرصت نشد. طی یکی دو روز آینده تمدید خواهد شد.


سرپرست سرخپوشان در مورد درخواست کارلوس کی‌روش مبنی بر در اختیار گرفتن بازیکنان یک روز بعد از بازی‌های لیگ گفت: چیز مکتوبی به دست ما نرسیده و طبعا اگر فدراسیون این درخواست را کتبی بدهد ما با برانکو ایوانکوویچ در این باره صحبت خواهیم کرد و به نتیجه خواهیم رسید.


گرشاسبی در مورد انتشار اسنادی در خصوص پرداخت 200 هزار یورویی برای آنتونی گولچ و عدم پرداخت آن توسط ترکاشوند گفت: همه این ها شایعات و کذب است و هر کس که آن را انتشار می‌دهد گناه خود را بیشتر می‌کند. آقای ترکاشوند هم یک انسان خستگی ناپذیر بود که سهم زیادی در موفقیت‌های اخیر تیم داشت.


سرپرست پرسپولیس در پایان در مورد امیدواری‌اش برای دستیابی به حق میزبانی برابر نمایندگان عربستانی گفت: ما همیشه امیدواریم و ان شالله شرایط به سود فوتبال و نمایندگان ایرانی شود.

 

دیدگاه‌ها