کد خبر : 1479956 | 19 آذر 1396 ساعت 16:34 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

اگر سپاهان با اخباری به توافق نرسد

گزینه دروازه بانی سپاهان چه کسانی هستند؟

اولین ماموریت سپاهانی ها در نقل و انتقالات زمستانی جذب یک دروازه بان است که هنوز طلایی پوشان اصفهانی در این امر موفق نبوده اند.

گزینه دروازه بانی سپاهان چه کسانی هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار در اولین قدم درفصل نقل و انتقالات تصمیم دارد محمدرضا اخباری را از سایپا به خدمت بگیرد اما قیمت بالایی که باشگاه سایپا برای رضایت نامه این بازیکن درخواست کرده است باعث شده انتقال این بازیکن با مشکل روبرو بشود.


در این بین گفته می شود سایپا برای صادر کردن رضایت نامه اخباری از باشگاه سپاهان مهرداد مهدی را به اضافه مبلغ بالایی پول درخواست کرده است که با موافقت طلایی پوشان روبرو نشده است.


سپاهانی ها به جز اخباری، روی جذب مهدی رحمتی هم نظر مثبت دارند ولی شفر به باشگاه استقلال اعلام کرده است که او را می خواهد و با این حساب اگر طلایی پوشان اصفهانی نتوانند پیشنهاد جذابی برای این بازیکن ارائه بدهند، بسیار بعید است بتوانند او را به خدمت بگیرند.


البته کرانچار روی جذب وحید شیخ ویسی هم نظر مثبت دارد و گفته می شود این دروازه بان هم برای پیوستن به این تیم ابراز تمایل کرده است و به نظر جذب این بازیکن ممکن ترین گزینه برای سپاهانی ها خواهد بود.


از  بین دروازه بان های با کیفیت لیگ، محمد ناصری، دروازه بان مشکی پوشان هم هست که فعلا به دلیل اختلاف مالی با باشگاه در تمرینات این تیم شرکت نمی کند و سپاهانی ها می توانند روی او برای حضور در درون دروازه حساب کنند.

دیدگاه‌ها