کد خبر : 1479963 | 19 آذر 1396 ساعت 16:57 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: حتما در لیگ برتر می مانیم

هافبک سپیدرود معتقد است در صورت حل مسائل مالی تیمش می تواند در نیم فصل دوم از قعر جدول جدا شود.

ابراهیمی: حتما در لیگ برتر می مانیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی یکی از مهره های تاثیرگذار سپیدرود در نیم فصل اول با به ثمر رساندن 4 گل در کنار نزهتی بهترین گلزن تیمش بود. او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در مورد عملکرد سپیدرود در نیم فصل اول گفت: ما لیگ را بد شروع کردیم، بد هم تمام کردیم. در بدو ورود به لیگ برتر به دلیل بی تجربگی بازیکنان مان نتوانستیم شروع خوبی داشته باشیم. سه شکست متوالی باعث شد بچه ها کمی اعتماد به نفس خودشان را از دست بدهند. اما با گذشت سه هفته توانستیم کم کم بر شرایط مسلط شویم.


وی افزود: ما توانستیم بردهای ارزشمندی مقابل پیکان، صنعت نفت آبادان و پدیده کسب کنیم اما مشکلاتی که در ادامه راه گریبانگیرمان شد، ما را از مسیر موفقیت خارج کرد. نیم فصل با 5 باخت متوالی برای ما تمام شد اما همه اهالی فن شاهد بودند که به هیچ عنوان ما مستحق باخت نبودیم. در دیدار با فولاد یا حتی همین بازی آخر با پرسپولیس ما نمایش خوبی داشتیم و 90 دقیقه تمام جنگیدیم اما خب بخت یارمان نبود و باختیم.


هافبک سپیدرود در مورد مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: دیگر همه می دانند که ما مشکل مالی داریم. شما ببینید مبلغ قرارداد دروازه بان و خط دفاعی پرسپولیس برابر بود با بودجه کل باشگاه سپیدرود در این فصل! ما که جزو با سابقه های تیم محسوب می شویم، رقم قراردادمان به زور به 300 میلیون می رسد دیگر خودتان باید بدانید بازیکنان دیگر چه شرایطی دارند.


وی ادامه داد: ما حتی در تیم مان بازیکن 30 میلیون تومانی داریم و آنها از همین ارقام ناچیز تنها 20 درصد دریافتی داشته اند. خب با این شرایط نمی توان مقابل تیم های بزرگی مثل پرسپولیس ایستاد اما بازیکنان ما با غیرت بازی کردند و هیچگاه در زمین کم کاری نمی کنند.


ابراهیمی با ابراز خوشحالی از تعیین تکلیف مالکیت باشگاه گفت: اسپانسر جدید، باشگاه را در اختیار گرفته و ما هم مثل همه امیدواریم که شرایط بهتر شود. همین امروز یک فقره چک گرفتم بابت 8 درصد قراردادم آن هم با تاریخ 20 روز بعد! اما بازهم شکایتی نداریم؛ به شرطی که شرایط برای نیم فصل دوم مساعد تر شود.


وی در مورد شرایط تیمش در نیم فصل دوم تصریح کرد: شک نکنید ما قابلیت ماندن در لیگ برتر را داریم و می توانیم تا میانه های جدول خودمان را بالا بکشیم. بی شک کیفیت فوتبال ما از تیم های مثل استقلال خوزستان، سیاه جامگان و نفت تهران بالاتر است. برای همین با اطمینان می گویم اگر مشکلات مالی حل شده و تمرکز بازیکنان برگردد، به راحتی می توانیم در نیم فصل دوم امتیازات لازم را جمع کنیم. این تیم مشکل فنی ندارد، تنها دغدغه ما حل مشکلات مالی است تا آرامش به تیم برگردد. ما در مقطعی توانستیم بیش از 400 دقیقه کلین شیت داشته باشیم و کیفیت بالایی از تیم مان به نمایش گذاشتیم. بچه ها انگیزه زیادی برای دیده شدن در لیگ برتر داشتند اما متاسفانه در استان حمایت لازم از تیم نمی شود.


هافبک سپیدرود در مورد عملکرد خودش نیز گفت: خدا را شکر در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتم و توانستم 4 گل هم به ثمر برسانم. البته 3 گل را از روی نقطه پنالتی زدم که خب این را هم مدیون اعتماد آقای نظرمحمدی هستم. همیشه سعی کرده ام بهترین بازی هایم را برای سپیدرود انجام دهم و به نظر خواسته زیادی نیست اگه توقع داشتم باشم فقط یک بار به من هم فرصت بدهند تا برای حضور در تیم ملی شانسم را آزمایش کنم. مطمئنم که می توانم حرفی برای گفتن داشته باشم و شایستگی ام را اثبات کنم.


وی در مورد استعفای نظرمحمدی هم اضافه کرد: بعد از بازی با پرسپولیس متاسفانه شعارهایی علیه آقای نظرمحمدی داده شد و ایشان هم ترجیح دادند از تیم خداحافظی کنند. اما همه می دانند که علی آقا تیم را به لیگ یک آورد و بعد از آن هم به لیگ برتر صعود کرد. هیچ کس نمی تواند منکر زحمات ایشان شود. درست است که هوادار از تیم توقع دارد اما باید منصف باشیم و شرایط تیم را درک کنیم. خدا را شکر آقای نظرمحمدی به تیم بازگشته اند و همه تلاش می کنیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم. هرچند می دانیم در نیم فصل دوم کار سختی داریم.

دیدگاه‌ها