کد خبر : 1479976 | 19 آذر 1396 ساعت 17:51 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان - دوبی

4 پیروزی و 3 شکست در کارنامه پینگ پنگ بازان ایرانی

مرحله مقدماتی مسابقات پارا تنیس روی میز سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان در بخش انفرادی با حضور هفت نماینده ایران در بخش دختران و پسران پیگیری شد و در پایان چهار پیروزی و سه شکست برای نمایندگان ایران به دنبال داشت.

4 پیروزی و 3 شکست در کارنامه پینگ پنگ بازان ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی رقابت های تنیس روی سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان با حضور  شش ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن در بخش انفرادی عصر امروز پیگیری شد و در جدول رده بندی مرحله مقدماتی نتایج زیر بدست آمد.


در این رقابتها و در بخش انفرادی، سید حسین حسینی پور در کلاس 8 گروه چهار به مصاف نماینده هنگ کنگ رفت و 3 بر صفر به پیروزی رسید. مهدی هاتفی در کلاس 8 گروه یک  با  نماینده هند دیدار داشت که این دیدار به دلیل عدم حضور نماینده هند 3 بر صفر به نفع نماینده ایران رقم خورد. علی اردوان دیگر نماینده ایران در کلاس 9 ایستاده گروه یک با نتیجه 3 بر صفر برابر نماینده مالزی شکست خورد.

 

1259058


در ادامه این رقابتها، محمد عرفان غلامی در کلاس 9 ایستاده گروه دو برابر نماینده ژاپن به رقابت پرداخت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. سید حسام موسوی کلاس 3 گروه دو نماینده عراق را ۳ بر یک شکست داد. همچنین حسین دهقان در کلاس 7 ایستاده گروه سه به دلیل عدم حضور نماینده یمن  3 بر صفر پیروز شد. آیدا فاضل نیا در کلاس 8 و 9 ایستاده در برابر نماینده اندونزی به رقابت پرداخت و این دیدار را 3 بر دو واگذار کرد.


در این رقابتها 130 ورزشکار از 13کشور حضور دارند و مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها