کد خبر : 1479980 | 19 آذر 1396 ساعت 18:01 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

برق جدید شیراز مهمان ناخوانده در جمع مدعیان

برق جدید شیراز با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ یک، نام خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح کرده است.

برق جدید شیراز مهمان ناخوانده در جمع مدعیان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک در پایان نیم فصل در شرایطی خاتمه یافت که رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی را تیم های نفت مسجد سلیمان، بادران و نساجی مازندارن به ترتیب با 38 ، 33 و 30 امتیاز به خود اختصاص دادند؛ اما نکته جالب، حضور برق جدید شیراز است که با 30 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و در آخرین دیدار نیز در دقایق پایانی بازی 2 بر صفر برده را با تساوی 2 بر 2 مقابل تیم خونه به خونه به رهبری جواد نکونام تعویض کرد.


در شروع فصل شاید حتی خوش بین ترین هواداران شیرازی هم فکر نمی کردند که برق جدید شیراز که به تازگی به رقابت های لیگ یک صعود کرده بود، بتواند در جمع مدعیان قرار بگیرد؛ اما داود مهابادی که با گهر درود نیز سابقه لیگ برتری کردن یک تیم را در کارنامه دارد، علیرغم تمام مشکلات مالی برق جدید که در مقطعی باعث تعطیلی تمرینات این تیم هم شد، ساختار دفاعی منسجمی برای تیمش رقم زده و حالا از این تیم به عنوان یکی از مدعیان صعود نام برده می شود.

البته باید منتظر شروع نیم فصل دوم رقابت ها بود و دید که آیا شاگردان داود مهابادی می توانند همچنان به عملکرد بدون نوسان خود ادامه دهند یا تیم های دیگر نمایش بهتری خواهند داشت.

دیدگاه‌ها