کد خبر : 1479988 | 19 آذر 1396 ساعت 18:27 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

وظیفه من گلسازی است

عاشوری: به قهرمان نیم فصل چیزی نمی دهند

علی‌ اصغر عاشوری هافبک تیم فوتبال فولاد می‌گوید: نه قول قهرمانی و نه قول سهمیه می‌دهیم فقط قول می‌دهیم بهترین عملکردمان را از فولاد ببینید.

عاشوری: به قهرمان نیم فصل چیزی نمی دهند

به گزارش "ورزش سه"، عاشوری درباره نیم فصل و شرایط تیم فولاد می‌گوید: نیم فصل اول را خیلی خوب به پایان رساندیم ولی به قول یکی از مربیان اگر حتی قهرمان نیم فصل هم باشید، کسی چیزی به شما نخواهد داد.


او در ادامه می‌گوید: فولاد پیش از فصل تغییرات بسیاری داشت و زمان بسیاری صرف شد تا بتوانیم هماهنگ شویم و هر چه جلوتر رفتیم توانستیم عملکردمان را بهتر و بهتر کنیم و همدلی و هارمونی خوبی که در فولاد وجود داشت ما را در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار داد.


وی افزود: فولاد از لحاظ عملکردی امسال خیلی بهتر از سال گذشته بود و با وجود تغییراتی که در این تیم به وجود آمد به خوبی بازی کردیم و توانستیم نتایج خوبی هم بگیریم.


هافبک فولاد درباره عملکرد خودش می‌گوید: عملکردم خیلی بد نبوده و من تا اینجای لیگ  4 گل و 2پاس گل داشتم. بیشتر از این ها نیز در پاس‌های ماقبل پاس گل نهایی تاثیرگذار بودم. من هافبک طراحم و یک هافبک طراح بیشترین کارش ارسال پاس گل است.


عاشوری در پاسخ به سوالی که آیا می‌توان فولاد را مدعی دانست گفت: ما تمام سعی و تلاشمان را می کنیم اما باتوجه به اینکه پرسپولیس خوب نتیجه گرفته و تیم خوبی هم دارد، این کار سخت است. نه قول قهرمانی و نه قول سهمیه می‌دهیم فقط قول بهترین عملکرد را به هوادارانمان خواهیم داد.


او در مورد آنکه به پیراهن تیم‌ملی فکر می‌کند یا نه هم می‌گوید: خیلی سخت است نظر آقای کی‌روش را به خودت جلب کنی؛ اما من تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و به چشم بیایم. من همیشه امید به دعوت شدن دارم و برای آن تلاش می‌کنم.

دیدگاه‌ها