کد خبر : 1480042 | 20 آذر 1396 ساعت 01:06 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 2-1 بولونیا؛ اولین پیروزی روسونری با گتوزو

میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 بولونیا را شکست بدهد تا گنارو گتوزو طعم اولین پیروزی به عنوان سرمربی روسونری را بچشد.

میلان 2-1 بولونیا؛ اولین پیروزی روسونری با گتوزو

به گزارش "ورزش سه"، گتوزو که در دو دیدار ابتدایی اش روی نیمکت میلان، دو نتیجه ناامید کننده مقابل بنونتو و ریه کا کسب کرده بود، امشب به لطف درخشش جاکومو بوناونتورا، توانست به اولین پیروزی اش به عنوان سرمربی روسونری برسد.

 

بازی با برتری میلان آغاز شد و بعد از اینکه این تیم در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب را از دست داد، در دقیقه 10 به گل رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه بولونیا بود که توپ با ضربه سر نیکلا کالینیچ به بوناونتورا رسید و او هم با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1259174

 

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت تا اینکه سرانجام در دقیقه 23 توانستند دروازه میلان را باز کنند. روی حرکت خوب دسترو و پاس دقیق او، وردی صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم و غیرقابل مهار، دروازه روسونری را باز کرد.

 

با این گل بار دیگر میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند؛ اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

 

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شد؛ اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

 

اما رفته رفته میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 76 به گل برتری رسیدند. روی ارسال بلند فابیو بورینی به محوطه جریمه بولونیا بود که بوناونتورا با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

 

1259175

 

بولونیا خیلی زود می توانست به گل تساوی برسد؛ اما ضربه عالی ماسینا بعد از برخورد به دست دوناروما و تیر دروازه، به بیرون رفت. در دقایق پایانی بازیکنان میهمان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند؛ اما تلاش آنها ثمری نداشت و میلان توانست در خانه به پیروزی 2-1 برسد.

دیدگاه‌ها