کد خبر : 1480052 | 20 آذر 1396 ساعت 07:49 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

بشار – کرار، به یاد فراگا – دسوزا!

رویارویی کرار جاسم و بشار رسن در بازی امروز پرسپولیس و صنعت نفت، بدون شک اهالی فوتبال را به یاد تقابل تیاگو فراگا و مانوئل دسوزا در لیگ دهم می‌اندازد.

بشار – کرار، به یاد فراگا – دسوزا!

به گزارش "ورزش سه"، حالا پس از نزدیک به یک دهه حضور، کرار جاسم یکی از بازیکنان باسابقه در لیگ ایران و یکی از باقدمت ترین خارجی های فوتبال کشورمان به حساب می‌آید؛ اما بشار رسن، این فصل اولین دوره حضورش در ایران را سپری می‎‌کند و میتوان گفت هر دو جزو خارجی های باکیفیت لیگ ایران هستند که البته در ویژگی های اخلاقی تفاوت هایی نیز دارند. حال به هر روی این دو تقابل جالبی در زمین بازی خواهند داشت؛ اما این اولین بار نیست که دو هموطن، در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان مقابل یکدیگر بازی کرده اند.

 

هفت فصل قبل و در حالی که پرسپولیس بازیکنی به نام تیاگو فراگای برزیلی را در خط هافبک داشت، صنعت نفت نیز با بازیکنی برزیلی به نام دسوزا به تهران آمد تا مقابل قرمزهای پایتخت قرار بگیرد و در این بازی، هافبک پرسپولیس تا انتها در زمین حضور داشت؛ اما مانوئل دسوزای 28 ساله، تنها یک نیمه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

 

آن دیدار با دو گل مازیار زارع و زنده یاد هادی نوروزی به سود پرسپولیس خاتمه یافت و تیاگو نیز عملکردی خوب در خط هافبک پرسپولیس داشت. او که سابقه دو فصل حضور در پرسپولیس را دارد، با 4 گل هشتمین گلزن خارجی برتر تاریخ باشگاه پرسپولیس نیز محسوب می‎شود و همچنین، یکی از شاکیان و مدعیان پرسپولیس مبنی بر عدم دریافت حقوقش در فیفا هم هست. تیاگو آلوز فراگا هم اکنون 36 ساله است و نزدیک به 4 سال پیش از فوتبال خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها