کد خبر : 1480099 | 20 آذر 1396 ساعت 10:34 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

امروز، گودبای پارتی شیمبا در آزادی؟

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت مورد توجه تراکتورسازی قرار گرفته است.

امروز، گودبای پارتی شیمبا در آزادی؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقه عقب افتاده از هفته هشتم لیگ برتر امروز باید به مصاف پرسپولیس برود.


صنعت نفت در هفته ای که گذشت با مشکلات خاصی از جمله اعتصاب بازیکنان به دلیل مسائل مالی روبرو شده بود و در شرایط ایده آلی به مصاف صدرنشین لیگ نمی رود.

 

اما یکی از اتفاقاتی که به تازگی برای این تیم رخ داده است، بحث حضور لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی این تیم در تراکتورسازی تبریز است. شب گذشته محمد ابراهیمی، ستاره محبوب تیم تراکتورسازی در فضای مجازی اعلام کرد که مسئولان این باشگاه قصد دارند او را با لوسیانو معاوضه کنند؛ اما او از این مسئله رضایت ندارد و معاوضه نخواهد شد.

 

در این شرایط آنچه مشخص است، تمایل تراکتورسازی به جذب شیمبا و همچنین موافقت فراز کمالوند با این موضوع تنها در صورت به خدمت گرفتن محمد ابراهیمی است.

 

اگر این توافق بین دو باشگاه صورت بگیرد و رضایت بازیکن باتجربه تراکتور نیز به نحوی جلب شود، این آخرین بازی شیمبا برای صنعت در لیگ برتر خواهد بود. باید دید در صورت صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، آیا این مهاجم برزیلی در بازی روز 28 آذر صنعت نفت مقابل سرخپوشان، در تیم آبادانی حضور دارد یا اینکه به عضویت تراکتورسازی در می آید.

دیدگاه‌ها