کد خبر : 1480651 | 22 آذر 1396 ساعت 13:10 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

از خیلی تیم‌ها بهتر عمل کردیم

دانشگر: کار کردن با دایی آرزوی هر فوتبالیستی است

مدافع جوان تیم سایپا می گوید: در تمام رده های سنی ملی پوش بوده ام و باز هم تلاش خود را می کنم تا با پوشیدن پیراهن تیم ملی به روند خود ادامه دهم.

دانشگر: کار کردن با دایی آرزوی هر فوتبالیستی است

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر که پس از جدایی از تیم نفت تهران باز هم شاگرد علی دایی شد از ابتدای لیگ هفدهم تصمیم گرفت تا یک بار دیگر زیر نظر علی دایی به بازی بپردازد. او در رابطه با شرایط تیم سایپا گفت: خداراشکر تمرینات مان را در دو نوبت صبح و عصر با شدت دنبال می کنیم تا پس از آغاز دوباره لیگ بتوانیم به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهیم.


او درباره بازی های نیم فصل اول و بازی های تیم سایپا گفت: انصافا بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر بدشانسی نمی آوردیم میتوانستیم به رتبه ای بالاتر از اینجایی که هستیم دست پیدا کنیم. بهرحال تیم ما جوان است و ممکن است در برخی از بازی ها بی تجربگی کند اما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم اوضاع را بسیار بهتر کنیم. هر چند تا الان هم نتایج خوبی به دست آوردیم و همه می بینند که بسیاری از تیم ها که هم بزرگتر از ما هستند و هم هزینه بیشتری کردند، در رتبه های پایین تر قرار دارند.


مدافع نارنجی پوشان در رابطه با همکاری دوباره با علی دایی گفت: من فصل قبل نیز با ایشان در تیم نفت بازی می کردم در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم اما وقتی پیشنهاد علی آقا و تیم سایپا رسید به عضویت این تیم در آمدم تا بتوانم بازهم زیر نظر ایشان بازی کنم. خیلی از فوتبالیست های ایران علاقه دارند تا زیر نظر علی آقا بازی کنند.


دانشگر که پیش از این در رده های سنی به عضویت تیم ملی درآمده بود، در رابطه با احتمال ملی پوش شدن خود گفت: مسلما آرزوی هر بازیکن است که بخواهد روزی پیراهن تیم ملی را به تن کند. من در رده های پایین تر این کار را کردم و می دانم چه لذتی دارد. تلاشم را می کنم این اتفاق بیفتد اما باید بگویم هم پست های من در ایران بازیکنان بسیار خوبی هستند. بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی که در نفت کنار او بازی کرده ام و یا پورعلی گنجی که از بهترین های دفاع میانی است.

دیدگاه‌ها