کد خبر : 1480848 | 23 آذر 1396 ساعت 13:35 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

بادران یعنی تحقق رویاها و برای تیمم شانس قائلم

ربیعی: قصد دفاع اتوبوسی برابر پرسپولیس نداریم

سرمربی بادران که تیمش فردا در جدال جام حذفی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت، از اطمینان به شاگردانش برای نمایشی موفق خبر داد.

ربیعی: قصد دفاع اتوبوسی برابر پرسپولیس نداریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی بادران تهران با حضور در نشست خبری پیش از دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی در خصوص شرایط تیمش برای تقابل با شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: امیدوارم که روند خوب بادران را ادامه دهیم. ما نتایج خوبی در لیگ یک گرفته‌ایم. درباره بازی فردا باید بگویم که ابتدا قهرمانی نیم فصل را به پرسپولیس تبریک می‌گویم. آنها رشد فنی بالایی دارند و به هارمونی بسیار خوبی رسیده‌اند و اکثر رکوردهای لیگ را شکستند.


سرمربی بادران با اشاره به قرعه سخت این تیم برای عبور از دو حریف قبلی گفت: نسبت به یک تیم لیگ یکی خیلی سخت به این‌جا رسیدیم. معمولا تیم‌های سطح پایین به تیم‌های لیگ یک می‌خورند؛ ولی ما با شهرداری ماهشهر و پیکان بازی کردیم و به این‌جا رسیدیم. کلا قرعه‌های ما سخت بودند. ما می‌توانیم از شأن فنی خود دفاع کنیم. فردا می‌تواند علاوه بر یک جدال فوتبالی، یک فرصت خوب برای مجموعه ما باشد و می‌خواهیم از اعتبار و شأن خود دفاع کنیم.


ربیعی در واکنش به اینکه چقدر برای تیمش شانس پیروزی مقابل پرسپولیس قائل است گفت: جام حذفی یک سرش برد است و یک سرش باخت. هر مربی برای تیم خودش شانس قائل است. با وجود احترام به پرسپولیس، احترام زیادی برای تیم خودمان قائلم. ما می‌توانیم حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نباشیم.


سرمربی بادران در خصوص اینکه یکی از مسئولان بادران مدعی شده این تیم قادر است بلایی بدتر از قشقایی بر سر پرسپولیس بیاورد گفت: من این را از شما می‌شنوم. اگر بخواهید فرهنگ مجموعه ما را ببینید، یک شعاری داریم و آن هم تحقق رویاها است. مالکین محترم باشگاه علاقه‌مند هستند که سرمایه‌گذاری انجام شده با رشد خوبی همراه باشد و خود را بتوانند به سطح اول فوتبال برسانند و با برنامه ریزی یکی از باشگاه‌های متعهد و مدون باشند.


وی با اشاره به ورود بخش خصوصی و هولدینگ بادران به ورزش گفت: این برای فوتبال ما بد نیست که بخش خصوصی وارد شود و امیدوارم اتفاقاتی که برای برخی تیم‌های خصوصی افتاده برای بادران رخ ندهد و استمرار حضور داشته باشیم. درباره قشقایی و پرسپولیس هم باید بگویم که آن یک بازی خاصی بود و ما هم تلاش می‌کنیم نمایش خیلی خوبی ارائه کنیم. تیم ما به لحاظ سبک، شبیه پرسپولیس است. ما هم بازی مالکانه و تهاجمی انجام می‌دهیم و این کار من را سخت می‌کند. نمی‌توانیم فردا به دفاع اتوبوسی روی بیاوریم.


محمد ربیعی در پایان درباره شرایط این تیم در هفته‌های گذشته گفت: ما در شش بازی اخیر ۱۴ امتیاز گرفته‌ایم. بازی با نفت مسجد سلیمان ۳ بر ۳ شد و این نشان از کیفیت بازی داشت. باید من از کیفیت لیگ یک دفاع کنم. نگاه‌ها معطوف به لیگ برتر است؛ ولی لیگ یک پایه فوتبال ایران است. خیلی از بازیکنان پرسپولیس مثل طارمی و ربیع خواه و علیپور در تیم‌های لیگ یکی درخشش پیدا کردند. لیگ یک امسال خیلی پویا است و به لحاظ فنی از پارسال بهتر است. همیشه در این لیگ بازی‌های فیزیکی دیده می‌شد و تیم‌های صعود کننده هم آسانسوری به لیگ یک بر می‌گشتند؛ ولی می‌بینیم که پارس جنوبی کجای لیگ برتر است و این نشان از افزایش توانایی‌های فنی لیگ یک دارد.

دیدگاه‌ها