کد خبر : 1481194 | 25 آذر 1396 ساعت 09:22 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

با مذاکرات روسای فدراسیون دو کشور در دوحه

یونان حریف احتمالی ایران در نوروز 97

به احتمال فراوان یکی از حریفانی که نوروز 97 مقابل تیم ملی ایران صف آرایی خواهد کرد قهرمان سابق اروپا خواهد بود.

یونان حریف احتمالی ایران در نوروز 97

به گزارش "ورزش سه"، سفر مهدی تارج و علی کفاشیان به دوحه برای امضای تفاهم نامه همکاری های دو جانبه با میزبان جام جهانی 2022 باعث شد تا مذاکراتی میان روسای فدراسیون ایران با همتایان خود در فدراسیون فوتبال یونان رقم بخورد چون آنها نیز برای امضای توافق نامه همکاری با قطر هم زمان با ایرانی ها در دوحه حضور داشتند.


رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال که برای دیدار با شیخ آل ثانی رئیس فدراسیون فوتبال قطر به دوحه سفر کرده بودند بعد از امضای تفاهم نامه همکاری های دو جانبه میان دو کشور تا جام جهانی 2022 این فرصت را به دست آوردند تا با رئیس فدراسیون فوتبال یونان نشستی داشته باشند که همین امر باعث شد تا زمینه یکی از بازی های تدارکاتی مهم تیم ملی در مسیر حضور در روسیه 2018 فراهم شود.


 گفته می شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شاگردان کارلوس کی روش در اولین فیفادی سال 2018 که اوایل فروردین ماه در نوروز 97 خواهد بود در شهر دوحه به مصاف تیم ملی یونان و شاگردان میشائیل اسکیبه آلمانی خواهند رفت. 


یونان از جمله تیم های اروپایی بود که در پلی آف جام جهانی با شکست مقابل کرواسی از صعود به جمع 32 تیم نهایی بازماند. سایت استادالدوحه با تایید این خبر مدعی شد یونان علاوه بر ایران یک بازی هم با تمام ستاره هایش مقابل تیم ملی قطر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها