کد خبر : 1481261 | 25 آذر 1396 ساعت 12:21 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالیم که قلب‌هایی را خوشحال کردیم

رضایی: این بازی از بازی جام جهانی باارزش‌تر بود

بازی ستارگان98 و منتخب کرمانشاه در میان حضور پرشور مردم حادثه دیده سرپل ذهاب برگزار شد و صحنه های زیبایی خلق شد.

رضایی: این بازی از بازی جام جهانی باارزش‌تر بود

به گزارش "ورزش سه" تیم ستارگان 98 با مجموعه از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران به کرمانشاه رفت تا برای ساعاتی هم که شده غم و اندوه این حادثه تلخ را سبک کنند. رحمان رضایی یکی از ستاره های سابق فوتبال ایران و بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2006 یکی از بازیکنان تیم ستارگان بود. رحمان درباره این بازی و این سفر گفت:« خوشبختانه و خداراشکر که این توفیق نصیب ما شد که بتوانیم برای مردم سرپل ذهاب بازی کنیم.»


او افزود:« وقتی دیدیم که مردم آن جا از حضور این تیم راضی و خوشحال هستند انگار دنیا را به ما داده اند. جدا از بحث فوتبال این مردم در سخت ترین شرایط زندگی می کنند و از امکانات اولیه زندگی مثل آب، سرپناه، برق و هرچه فکر بکنید، محروم هستند؛ اما با این وجود به استادیوم آمدند و از این بازی خوشحال بودند. خودشان اعتراف کردند که با این بازی برای ساعتی غم ها و کمبودهایشان را فراموش کردند و این برای ما فوق العاده لذتبخش بود.»


مدافع تیم های پروجا و مسینا در لیگ فوتبال ایتالیا همچنین گفت:« نیت ما این بود که قلبی را خوشحال کنیم و خداشکر که قلب های زیادی خوشحال شدند و همین برای ما کافی بود. برای من که در جام جهانی بازی کردم این بازی ارزشش بیشتر از یک بازی در جام جهانی بود چون تماشاگران در جام جهانی با امکانات کامل به ورزشگاه می آیند اما مردمی که برای این بازی به ورزشگاه سرپل ذهاب آمده بودند حتی نان شب هم نداشتند و این واقعا تفاوت بزرگی است. انشالله این توفیق نصیب من بشود که بتوانم بازهم به آنجا بروم.»


رحمان رضایی در ادامه گفت:« این مردم در حال حاضر هیچگونه امکاناتی ندارند و به معنای واقعی بی بضاعت هستند. خانه و سرپناه و حتی کانکس هم ندارند. حتی اگر هر روز به این مردم کمک شود بازهم کم است، مردمی حتی خانه و سرپناه هم ندارند. امیدوارم همه این شرایط را درک کنند که مردم در سرپل ذهاب امکانات حداقلی را هم ندارند.»

دیدگاه‌ها