کد خبر : 1481273 | 25 آذر 1396 ساعت 13:05 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

دبیرکل حاضر به پاسخگویی درباره ابهامات نشد

سکوت عجیب در قبال حاشیه های کمیته المپیک

سکوت مسئولان کمیته ملی المپیک در قبال اتفاقات اخیر بر ابهامات انتخابات پیش رو افزوده است.

سکوت عجیب در قبال حاشیه های کمیته المپیک

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که قرار انتخابات کمیته ملی المپیک دقیقا یک ماه دیگر برگزار شود؛ همچنان ابهامات زیادی پیرامون انتخاب رییس جدید وجود دارد. انتخاب 5 کارشناس خبره کمیته ملی المپیک از سوی هیات اجرایی، انتقادات زیادی را به همراه داشت. 


امثال مصطفی هاشمی طبا و نصرالله سجادی که خود را شایسته حضور در لیست کارشناسان خبره می دانستند و قصد حضور در انتخابات را از این طریق داشتند، حالا پشت درهای مجمع می مانند. 


از سوی دیگر وجود نام سیدرضا صالحی امیری با سابقه ورزشی اندک در لیست کارشناسان خبره باعث شد تا تمام نگاهها به سوی او برود. اینطور که پیداست کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای حضور سرپرست سابق وزارت ورزش در ابتدای دولت یازدهم و وزیر سابق ارشاد اسلامی در مسند ریاست کمیته ملی المپیک به توافق رسیده اند. 


با اینکه در روزهای اخیر صحبت های زیادی مبنی بر ماندن صالحی امیری در شهرداری تهران می شود، بعید است که او برنامه ریزی قبلی خود را به هم زده و وارد عرصه انتخابات کمیته ملی المپیک نشود.


این اتفاقات سوالات زیادی را در ذهن علاقه مندان به ورزش و اهالی رسانه به وجود آورده بود. با این حال در روزهای اخیر کیومرث هاشمی، شاهرخ شهنازی و دیگر اعضای کمیته سکوت کرده اند.


حتی وقتی امروز بعد از انتخابات فدراسیون کبدی به سراغ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک رفتیم تا در این باره صحبت کنیم؛ او اعلام کرد اصلا درباره انتخابات کمیته ملی المپیک صحبتی انجام نمی دهد و پاسخ به سوالات را به بعد موکول کرد. 


داورزنی هم مثل همیشه هر گونه داشتن گزینه از سوی وزارت ورزش در انتخابات کمیته ملی المپیک را رد کرد تا همچنان همه تصمیم گیری ها پشت پرده صورت بگیرد. باید دید در شرایطی که از 2 دیماه ثبت نام از کاندیداها آغاز می شود؛ اتفاق جدیدی رخ خواهد داد یا همان افرادی که پیش بینی می شود برای حضور در نهاد المپیکی ایران پا پیش می گذارند.

دیدگاه‌ها