کد خبر : 1481354 | 25 آذر 1396 ساعت 18:33 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه تراکتورسازی هنوز محروم است؛

تخلف آشکار هیئت فوتبال تبریز

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید که ثبت قرارداد بازیکنان جدید تراکتورسازی در هیئت فوتبال تبریز، نقض صریح قانون است.

تخلف آشکار هیئت فوتبال تبریز

محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به عقد قرارداد 6 بازیکن جدید باشگاه تراکتورسازی در هیئت فوتبال تبریز واکنش نشان داد و گفت: طبق قوانین حقوقی حاکم بر نقل و انتقالات فیفا و سازمان لیگ دو مرحله اداری برای قرارداد وجود دارد؛ مرحله ابتدایی مرحله عقد قرارداد است و مرحله دوم ثبت قرارداد است.


وی ادامه داد: مرحله اول فقط بین بازیکن و باشگاه صورت می گیرد و هیچ نهاد نظارتی قابلیت کنترل ندارد، اما در مرحله دوم که ثبت است، چه قرارداد و چه برگ مشخصات فردی مشمول قوانین صریح آئین نامه‌ی نقل و انتقالاتی است که هئیت فوتبال در هر استان و سازمان لیگ به صورت مشترک باید طبق این قوانین عمل کنند.


محمودزاده افزود: زمان شروع نقل و انتقالات 28 آذرماه است؛ از همین رو ثبت قرارداد و برگ مشخصات فردی که هیئت فوتبال تبریز بین بازیکنان جدید تراکتورسازی در محل هیئت فوتبال منعقد کرد، تخلف محض است و بنده به عنوان مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ این قرارداد را در صورتی که ثبتی صورت گرفته باشد، ابطال شده می دانم.


رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با ذکر این نکته که باشگاه تراکتورسازی همچنان از نقل و انتقال بازیکن محروم است، ادامه داد: ثبت قرارداد و ثبت برگ مشخصات فردی جدید بین بازیکنان جدید و باشاه تراکتورسازی از  روز 28 آذرماه قابلیت ثبت قانونی دارد و همه مراحل اداری باید از تاریخ 28 آذرماه یعنی روز سه شنبه اقدام کنند. متاسفانه باشگاه تراکتورسازی تا ساعت 24 روز 27 آذرماه باشگاه تراکتورسازی محروم است و در اثر ناآگاهی صورت گرفته آنها مبادرت به ثبت قرارداد با بازیکن های جدید کرده اند که اصولا این قراردادها باطل است. ما در حال حاضر به دلیل اینکه شب است نمی توانیم نامه ارسال کنیم ولی فردا قطعا به صورت رسمی هم به باشگاه تراکتورسازی و هم هیئت فوتبال تبریز نامه ارسال می کنیم.


محمودزاده در مورد تیم هایی که روز 28 آذرماه مسابقه دارند و شرایط ثبت قرارداد جدید بازیکنان آنها بیان کرد: باشگاه هایی که در روز 28 آذرماه بازی دارند نگران مرحله ثبت و مجوز صدور بازی نباشند، چون وقتی قرارداد ثبت شود و خودشان را به سازمان لیگ برسانند شرایط را برای آنها فراهم می کنیم. البته آنها باید بلافاصله بعد از ثبت قرارداد با اولین پرواز خودشان را به سازمان لیگ برسانند و در صورت حائز شرایط بودن مجوز بازی برای بازیکنان جدید آنها صادر می شود.

دیدگاه‌ها