کد خبر : 1481530 | 26 آذر 1396 ساعت 14:20 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش های منفی به یک نتیجه باورنکردنی در اسپانیا

روز گذشته در لیگ نونهالان منطقه کاناریاس اسپانیا نتیجه ای عجیب و غریب رقم خورد.

واکنش های منفی به یک نتیجه باورنکردنی در اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، لاس پالماس در منطقه کاناریاس یک تیم بی رقیب در همه رده های سنی محسوب می شود. برای مثال سال گذشته 11 تیم رده های سنی مختلف لاس پالماس در لیگ های خود به عنوان قهرمانی رسیدند و اتفاق عجیبی نیست که لاس پالماس در مقابل حریفانش در این منطقه به یک پیروزی با نتیجه پرگل دست یابد؛ اما نه با 47 گل اختلاف.

 

روز گذشته تیم نونهالان لاس پالماس برابر تیم لاس کلوراداس، تیم آخر جدول که 147 گل دریافت کرده و تنها 12 گل زده بود، موفق به پیروزی 47-0 شد.

 

 

1260540

 

 

بازیکنان لاس کلوراداس از دادن دو پاس متوالی به یکدیگر عاجز بودند و حتی نتوانستند به نیمه زمین لاس پالماس برسند و هر یک دقیقه و نیم نیز شاهد باز شدن دروازه خود بودند.(فوتبال در این رده 70 دقیقه ای است)

 

این نتیجه بازتابی بسیار منفی در رسانه های اسپانیا داشت و سرمربی کلوراداس به خبرنگاران گفت که با وجود درخواست از سرمربی لاس پالماس مبنی بر اینکه اجازه دهند بازیکنان تیمش حداقل وارد زمین شان شوند، او اصرار داشت که همین روند مطلوب است و از زدن گل های بیشتر نیز استقبال می کرد.

 

مارکا در همین زمینه گزارشی منتشر کرده و چنین روحیه متکبرانه و فاقد فروتنی در مربی لاس پالماس را الگویی بسیار بد برای نونهالانی دانسته که قرار است در آینده وارد فوتبال حرفه ای شوند.

دیدگاه‌ها