کد خبر : 1481556 | 26 آذر 1396 ساعت 15:37 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل مشابه ورزشگاه آزادی و نقش جهان

خروج ماشین های اسقاطی از ورزشگاه آزادی یادآور مشکل مشابه ورزشگاه نقش جهان در وجود دپوی خاک بیرون از این ورزشگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اینکه بیش از یکسال از افتتاح ورزشگاه نقش جهان می گذرد همچنان این ورزشگاه با نواقص پرشماری مواجه است؛ نصب چادرهای ورزشگاه نقش جهان و همینطور ژنراتورهای این ورزشگاه از جمله مشکلاتی است که شرکت توسعه و تجهیر اماکن ورزشی قول داده تا پایان سال 96 آنها به سرانجام برساند. علاوه بر این مسائل راه اندازی طبق دوم ورزشگاه نیز نقص دیگری است که شرکت فولادمبارکه متولی آن است، اما همچنان تیم سپاهان در دیدارهایی نظیر مصاف با استقلال و پرسپولیس نیز بدون استفاده از ظرفیت کامل ورزشگاه نقش جهان به میدان می رود. 


البته این ها تمام مشکلات ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان نیستند؛ وجود دپوی خاک بیرون ورزشگاه که برای جابجایی آن نیاز به حکم قضایی وجود دارد یکی دیگر از مشکلات ورزشگاه خانگی سپاهان است که هیچ مقام مسئولی جواب روشنی برای آن ندارد.


ورزشگاه آزادی هم طی سال های اخیر با مشکلی مشابه ورزشگاه نقش جهان روبرو بوده است؛ همانطور که خروج تل خاک ورزشگاه نقش جهان یکی از مسائل لاینحل این ورزشگاه یک سال پس از تاسیس به شمار می رود، خروج ماشین های اسقاطی از ورزشگاه آزادی نیز معضلی است که مدیران این مجموعه با آن دست به گریبان هستند.

 

1260560


حسن طباطبایی مدیر مجموعه آزادی در خصوص این مشکل همان جوابی را داده که معمولا از دست اندرکاران اصفهانی شنیده ایم. طباطبایی درباره زمان جمع‌آوری ماشین‌های اسقاطی رها شده در ورزشگاه آزادی به خبرگزاری ایسنا گفته است:‌« تعدادی از این ماشین‌ها نیاز به حکم قاضی دارند تا بتوانیم آن‌ها را از ورزشگاه به بیرون انتقال دهیم. بخشی هم مجوز از وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی می‌خواهند تا تعیین تکلیف شوند. مطمئنا این مورد در اسرع وقت انجام خواهد شد.»

دیدگاه‌ها