کد خبر : 1481570 | 26 آذر 1396 ساعت 16:37 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل جالب نکو و کریمی در بابل!

فردا خونه به خونه و گسترش فولاد در حالی به مصاف هم خواهند رفت که دو مربی جوان و مسن روی نیمکت تیم ها خواهند نشست.

تقابل جالب نکو و کریمی در بابل!

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه در فصل جاری با جواد نکونام به نتایج نسبتا خوبی رسیده و در جام حذفی نیز تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمده و حالا بابلی ها امیدوارند تا در خانه، گسترش فولاد را شکست دهند و برای اولین بار راهی نیمه نهایی جام حذفی شوند اما نماینده تبریز نیز، قطعا تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود و با فیروز کریمی، به دنبال دومین حضور در بین 4 تیم برتر جام حذفی است.

تقابل جالب این دیدار، روی نیمکت دو تیم خواهد بود. جایی که جواد نکونام با 37 سال سن و اولین تجربه مربیگری، میزبان مربی 61 ساله و پرافتخار گسترش فولاد خواهد بود. کریمی تاکنون 25 دوره مربیگری را تجربه کرده و حتی دو دوره را نیز در همین شمال کشور مربیگری کرده و بدون شک، شناخت نسبی و خوبی از جو ورزشگاه خواهد داشت.

او از زمان حضور در تیم تبریزی پیشرفت بسیار خوبی را در نتایج این تیم رقم زده و آن ها را از رده شانزدهم تا هشتم بالا آورده تا گسترش فولاد، بهترین تیم تبریزی در لیگ هفدهم باشد. نکونام نیز در اولین تجربه سرمربیگری نتایج بدی نگرفته و با قرارگیری در رده پنجم و 4 امتیاز اختلاف با بادران، خونه به خونه را به یکی از مدعیان صعود تبدیل کرده است.

نکونام که در ابتدای فصل نزدیک ترین گزینه برای هدایت تیم تراکتورسازی تبریز بود، حالا به دنبال شکست نماینده آبی پوش این شهر است تا شایستگی های خود به عنوان مربی را بیش از پیش اثبات کند.

 

دیدگاه‌ها