کد خبر : 1481571 | 26 آذر 1396 ساعت 16:40 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

شماره 16 فردا راه ستاره شدن را در پیش می گیرد؟

جدال قائدی استقلال با قائدی های ایران جوان

پدیده فصل گذشته لیگ یک فردا باید روبروی تیم سابقش بازی کند.

جدال قائدی استقلال با قائدی های ایران جوان

به گزارش "ورزش سه"، برای مهدی قائدی یک فصل کافی بود تا با درخشش در لیگ یک خود را در فوتبال ایران مطرح کند و تیم های قدرتمند لیگ ایران سراغ او بیایند.


قائدی با 17 سال سن فصل قبل در ترکیب ایران جوان به میدان رفت و با استفاده از تکنیک ناب مخصوص به بازیکنان جنوب کشور موفق شد در 29 بازی 10 گل برای ایران جوان بزند، گل هایی که باعث شد او در طول یک سال راهی را برود که خیلی از بازیکنان تا آخر فوتبال شان نمی توانند آن را بروند.


مهدی قائدی در پایان فصل گذشته در قامت یک بازیکن پدیده مورد توجه باشگاه هایی مثل استقلال، پرسپولیس، ایران جوان و سایپا قرار گرفت اما در نهایت به دلیل آنچه علاقه اش به استقلال خوانده بود ترجیح داد آبی پوش شود.

 

1260574


مهدی قائدی به استقلال آمد تا به یک ستاره در فوتبال ایران تبدیل بشود اما در دوران منصوریان اوضاع مطابق انتظار برای او پیش نرفت؛ این بازیکن در بازی هفته اول برابر صنعت نفت به خاطر محرومیت عجیب از سوی فدراسیون فوتبال بازی را از سکو تماشا کرد و در سایر بازی ها هم سرمربی وقت استقلال هرگز به این بازیکن در ترکیب ثابت آبی ها بازی نداد.

 

1260572


شاید از بدشناسی قائدی بود که استقلال در اوایل فصل خوب نتیجه نمی گرفت و او هروقت وارد زمین می شد که استقلال نیاز به گلزنی داشت و او باید در اولین سال حضورش در لیگ برتر نقش منجی را برای تیمش بازی می کرد.


اما زمانی که شفر سرمربی استقلال شد، قائدی در بازی با فولاد 90 دقیقه نیمکت نشین بود، به این موضوع اعتراض کرد و همین مساله باعث شد سرمربی آلمانی آبی ها یک هفته او را  از تمرینات کنار بگذارد، یک هفته ای که برای او به بهای از دست رفتن دربی تمام شد.


شفر بعد از تنبیه انضباطی قائدی رویه منصوریان را در پیش گرفت و به بازیکن جوان تیمش در دقایق پایانی بازی می داد تا این که او بالاخره تصمیم گرفت در بازی با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر از او  برای اولین بار در ترکیب اصلی استفاده کند.

 

1260575


مهدی قائدی حالا فردا باید برابر تیم سابقش بازی کند، تیمی که از آن به فوتبال ایران معرفی شد  و البته بازیکنان باتکنیک مثل خودش زیاد دارد.


فردا برای مهدی قائدی یک روز خاص است او امیدوار است با گلزنی برابر ایران جوان بوشهر مسیر تبدیل شدن به یک ستاره را در استقلال آغاز کند.

دیدگاه‌ها