کد خبر : 1482374 | 30 آذر 1396 ساعت 15:45 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

چالش تاریخی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو

بارسلونا می تواند روز شنبه در ال کلاسیکو به یک رکورد تاریخی در مقابل رئال دست یابد.

چالش تاریخی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شنبه در برنابئو دیداری حساس را مقابل رئال پیش رو دارد. یک پیروزی از سوی آبی اناری ها تا حدود زیادی شانس رئال برای قهرمانی در لالیگا را از بین خواهد برد؛ چرا که فاصله دو تیم به 14 امتیاز افزایش خواهد یافت.

 

 

1261382

 

 

بارسلونا همچنین با پیروزی در این مسابقه می تواند به یک رکورد تاریخی برابر رئال دست یابد. آبی اناری ها در دو مصاف اخیر خود در لالیگا و در خانه رئال موفق به پیروزی بر دشمن دیرینه شده اند و در صورت پیروزی در بازی پیش رو، برای اولین بار در تاریخ خود موفق به کسب سه برد متوالی در خانه رئال خواهند شد.

 

بارسا دو سال پیش با دو گل سوارز و گل های نیمار و اینیستا، با 4 گل در زمین رئال پیروز شد. در آن دیدار، بارسا برای کسب این برتری پر گل حتی نیاز به مسی هم نداشت و او که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، در دقایق پایانی وارد میدان شد.

 

 

1261383

 

 

سال گذشته نیز در هفته های پایانی لالیگا، بارسا موفق شد رئال را در برنابئو 2-3 مغلوب کرده و شانس دوباره ای برای قهرمانی لالیگا پیدا کند. گل دقیقه 90 لیونل مسی باعث شد رئال برای مسجل کردن قهرمانی خود، تا هفته پایانی لالیگا صبر کند.

 

سال 2011 نیز بارسلونا صاحب این شانس شده بود که سه برد متوالی لالیگایی در خانه رئال کسب کند؛ ولی تساوی 1-1 با گل دقایق پایانی رونالدو برای رئال، مانع از این امر شد.

 

لازم به ذکر است که در دو مصاف اخیر رئال و بارسا که در سوپرکاپ اسپانیا بوده، کهکشانی ها دو برد قاطع 3-1 و 2-0 کسب کرده اند.

دیدگاه‌ها