کد خبر : 1482532 | 01 دی 1396 ساعت 15:12 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری ال کلاسیکو

واکنش زیدان به گارد افتخار بارسلونا برای رئال

تنها یک روز دیگر به دیدار حساس رئال و بارسا باقیمانده و بحث گارد افتخار بارسلونا برای رئال داغ دنبال می شود.

واکنش زیدان به گارد افتخار بارسلونا برای رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال از بازی فردا برد می خواهد و برای بارسلونا یک تساوی هم کفایت می کند تا سال 2017 را با صدرنشینی مطلق به اتمام برسد.

 

 

1261480

 

 

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« حس خوبی در آستانه ال کلاسیکو دارم و همه چیز خوب پیش می رود. این آخرین بازی ما در سال 2017 است و خوشحالیم که حریف ما بارسلونا خواهد بود. برای ارائه یک بازی بزرگ آماده ایم و این نکته مهمی است.

ال کلاسیکو همیشه دیداری جذاب و البته سخت و دشوار بوده است. سخت ترین دیدار فصل. هر بازیکنی برای حضور در چنین دیداری با انگیزه تر از همیشه می شود. هر اتفاقی که در این مسابقه بیفتد، هیچ چیز برای ما تغییر نخواهد کرد و به مسیرمان ادامه خواهیم داد. می دانیم که پیروزی در ال کلاسیکو چقدر مهم است ولی در هر صورت این بازی هم سه امتیاز بیشتر ندارد.»

 

 

1258905

 

 

گارد افتخار بارسا:« اصلا برای من کوچکترین اهمیتی ندارد. به چیزی جز خود بازی فکر نمی کنم. بازیکنانم نیز همینطور.»

 

تراشتگن، بهترین گلر دنیا مقابل خط حمله افت کرده رئال:« هر کسی می تواند گلر  خودش را بهترین بداند. نگاه من به ال کلاسیکو کلی است و اینکه چه کارهایی باید برای پیروزی انجام دهیم، حائز اهمیت است.»

 

مشکلات رونالدو با باشگاه:« او 100 درصد آماده است و این مطلوب من است. دوست ندارم در مورد چیزی غیر از بازی فردا حرف بزنم. رونالدو هم فقط به ال کلاسیکو فکر می کند. کارهایی که او برای رئال انجام داده، شایسته هرگونه تقدیری از سوی باشگاه است. پس از تعطیلات در این مورد صحبت خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها