کد خبر : 1482575 | 01 دی 1396 ساعت 16:50 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پیکه: کسی انتظار نداشت رونالدو از خودش تعریف کند

رئال مادرید و بارسلونا فردا در سانتیاگو برنابئو دیداری حساس را برگزار خواهند کرد که در سرنوشت لالیگا نیز تاثیرگذار خواهد بود.

پیکه: کسی انتظار نداشت رونالدو از خودش تعریف کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با یازده امتیاز اختلاف نسبت به رئال و با یک بازی بیشتر در صدر قرار دارد و طبعا در صورت پیروزی در زمین رئال، کار این تیم برای کسب قهرمانی لالیگا را تمام خواهد کرد.

 

 

1254274

 

 

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در مورد ال کلاسیکو گفت:« سوای اینکه جایگاه دو تیم در جدول چگونه است، در این بازی هیچ تیمی شانس بیشتری برای برد ندارد. از نظر من همه چیز 50-50 است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. این اواخر حتی دو تیم در زمین حریف نمایش بهتری هم داشته اند. معتقدم هر نتیجه ای که به دست بیاید، در سرنوشت دو تیم تاثیر قطعی نخواهد داشت.»

 

گارد افتخار برای رئال:« باشگاه در این مورد نظر مستقیم خود را اعلام کرده و ما هم تابع آن هستیم. ما در جام باشگاه های جهان حضور نداشتیم که حالا بخواهیم به خاطر قهرمانی رئال، گارد افتخار تشکیل بدهیم. این دو موضوع ربطی به هم ندارند. رسانه ها هم این قضیه را شلوغش کرده اند.»

 

رونالدو بهترین بازیکن تاریخ:« نظر رونالدو در این مورد قابل احترام است؛ ولی آنچه که باعث تعجب شده، اینجاست که کسی انتظار نداشت رونالدو از خودش تعریف و تمجید کند.»

 

دیدگاه‌ها