کد خبر : 1482668 | 02 دی 1396 ساعت 09:55 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم پارس جنوبی به جم نرفت

مطهری به دایی می پیوندد؟

پدیده لیگ برتر چهاردهم فوتبال ایران بار دیگر به علت مصدومیت نمی تواند تیمش را در بازی اول دور برگشت همراهی کند.

مطهری به دایی می پیوندد؟

به گزارش "ورزش سه" امیرارسلان مطهری که زمانی یکی از بهترین های فوتبال ایران بود،  در ادامه فصل نه چندان خوبش به احتمال فراوان بازی با گسترش فولاد در هفته شانزدهم را هم از دست خواهد داد.


او همراه اعضای تیم به جم نرفت و حتی با وجود آن که قرار بود دیرتر به تیم ملحق شود این اتفاق تا روز جمعه نیفتاد. گفته می شود او حتی پاسخ تلفن مسئولان تیم جم را هم نداده است تا حضورش برابر گسترش فولاد در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. مطهری در دو فصل اخیر عملکرد خیره کننده ای نداشته است. او فصل قبل در نفت دچار مصدومیت شد و در فصل جدید هم بیشتر مواقع به دلیل مصدومیت بازی نکرده و تنها در هشت بازی تیمش حضور داشته است. او در این هشت بازی تنها دوبازی را به عنوان بازیکن اصلی آغاز کرده، در شش بازی بازیکن تعویضی بوده و در نهایت هیچ گلی هم برای تیمش به ثمر نرسانده است.


سایپا مقصد جدید پدیده؟


شاید عدم حضور ارسلان مطهری در بازی با گسترش فولاد یک پیام دیگر هم داشته باشد و آن جدایی او به سمت مقصدی جدید باشد. گفته می شود سایپا تمایل به جذب این بازیکن دارد و مطهری که سابقه همکاری با علی دایی در نفت تهران را دارد بی تمایل نیست که نیم فصل دوم را با لباس سایپا در لیگ حضور داشته باشد. با این وجود عدم حضور مطهری در این مقطع زمانی می تواند تارتار را در خط حمله با کمبودهایی مواجه کند، چرا که او امیدسینک را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

دیدگاه‌ها