کد خبر : 1482740 | 02 دی 1396 ساعت 13:25 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیوهای دیدنی گلر شمالی مشهدی‌ها در ثامن؛

بازگشت پرفروغ شهاب گردان به ترکیب پدیده

شهاب گردان در بازی با پیکان بازگشت پرفروغی به ترکیب اصلی پدیده‌ای‌ها داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مصدومیت شهاب گردان باعث کشف استعداد جلالی درون دروازه پدیده شده بود، دروازه‌بان مشهدی‌ها پس از باخت پدیده به گسترش فولاد سرانجام به ترکیب اصلی بازگشت و روز بسیار خوبی را نیز پشت‌سر گذاشت.


شهاب‌الدین گردان که سهم بسزایی در روزهای اوج فوتبال مشهد از روزهای آغازین کارش در ابومسلم داشته، روز گذشته نیز درون دروازه پدیده بسیار خوب عمل کرد و به جز گلی که به خاطر عدم یارگیری عجیب مدافعین در شش قدم و برخورد تقریبا اتفاقی توپ به زانوی مهاجم پیکان به ثمر رسید، موفق شد در دقایق 30 و 43 دو سیو دیدنی را به نمایش بگذارد و خطرهای صددرصد ایجاد شده از شوت‌های از روی شش قدم را از دروازه تیمش دور کند.


گردان که در افت بازی پدیده در نیمه اول همه کاره زمین شده بود، در دقیقه 44 بازی هم در نقش مدافع پوششی ظاهر شد و توپی را که با فرار از تله آفساید نصیب پیکانی‌ها شده بود با دست از مقابل پای مهاجم حریف درآورد و در ادامه با تعقیب توپ با بدن در بیرون از هیجده قم موقعیت مسلم حریف را تبدیل به ضربه لایی کرد که بدون برخورد با خانزاده جای گرفته بر روی دروازه راهی اوت شد.


دروازه‌بان شمالی پدیده همچنین در نیمه دوم نیز علیرغم یک پاس کم قدرت از سوی اکبر ایمانی باز هم سرعت عمل نشان داد و توپ را از جلوی پای مهاجم پیکان راهی اوت کرد تا هوشیاری‌اش را نیز به رخ بکشد.


او که در نیم‌فصل مورد توجه سپاهانی‌ها نیز قرار گرفته، اکنون نشان می‌دهد که چرا مهاجری سفت و سخت پایش ایستاد و اجازه خروجش از پدیده را در فصل نقل و انتقالات نداد.

 

1261680

 

1261679

 

1261681

 

دیدگاه‌ها