کد خبر : 1482851 | 02 دی 1396 ساعت 19:02 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون سخت تارتار برای ادامه مدعی بودن

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در اولین هفته از دور برگشت رقابت های لیگ هفدهم برابر شاگردان فیروز کریمی پدر همسرش صف آرایی می کند.

آزمون سخت تارتار برای ادامه مدعی بودن

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول رقابت های لیگ هفدهم در شرایطی به پایان رسید که شاگردان مهدی تارتار موفق شدند در یک بازی پر گل با نتیجه 4 بر 1 تیم گسترش فولاد تبریز را به سرمربیگری لوکا بوناچیچ شکست دهند؛ نتیجه ای که استارت تیم پارس جنوبی جم تازه صعود کرده در لیگ هفدهم بود و آنها در ادامه به خوبی توانستند این روند را ادامه دهند.


با آغاز مرحله برگشت رقابت ها حالا خیلی چیزها تغییر کرده؛ تیم پارس جنوبی جم به عنوان تیمی مدعی و صاحب نام شناخته می شود و در مقابل تیم گسترش فولاد که در هفته های اول در نتیجه گیری بسیار ضعیف عمل می کرد، با حضور فیروز کریمی از هفته نهم متحول شده و امیدوار است این نتایج در نیم فصل دوم رقابت ها نیز ادامه داشته باشد.


سال گذشته فیروز کریمی و مهدی تارتار در قالب دو تیم اکسین البرز و پارس جنوبی جم در رقابت های لیگ یک برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با پیروزی تیم اکسین به پایان رسید ولی تارتار در کنفرانس خبری پیش از مصاف با گسترش فولاد گفته که در آن دیدار تازه هدایت پارس جنوبی را برعهده گرفته بوده و در این دیدار آن شکست را جبران خواهد کرد.

دیدگاه‌ها