کد خبر : 1483060 | 03 دی 1396 ساعت 16:58 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترک عادت رئیس کهکشانی ها

پرز به زیدان؛ با تو احساس غرور می کنیم

زیدان را باید متفاوت با تمام مربیان عصر پرز رئال دانست؛ مردی که حتی باخت سنگین به بارسا نیز حاشیه امنیت او را زیر سوال نبرده است.

پرز به زیدان؛ با تو احساس غرور می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز نه تنها روز گذشته پس از شکست 0-3 رئال راهی رختکن شد تا از زیدان حمایت کند که امروز در پیام سال نوی باشگاه نیز به حمایت از سرمربی فرانسوی پرداخت.

 

زین الدین زیدان دو سال پیش سرمربی رئال شد و تاکنون 8 جام از 10 جام ممکن را برای رئال کسب کرده است.

با زیدان، رئال در سال 2017 صاحب 5 جام ارزشمند شد تا پرافتخارترین سال تاریخ باشگاه رقم بخورد اما شکست روز گذشته برابر بارسا در برنابئو کام رئالی ها را تلخ کرد.

 

 

1245333

 

 

پرز، رئیس رئال امروز در پیام تبریک سال نوی میلادی به هواداران رئال وعده روزهای بهتری را داد و به دفاع از زیدان پرداخت:« ما هواداران رئال به این تیم و به مربی خود زین الدین زیدان افتخار می کنیم. او افسانه رئال است.

با زیدان به افتخارات متعددی دست پیدا کرده ایم و با او به روزهای بهتری می اندیشیم. شما هواداران هم در این موفقیت ها نقش بزرگی داشته اید و انتظار داریم در سال جدید نیز به حمایت های همیشگی خود ادامه دهید.»

 

حمایت قاطعانه پرز از زیدان در حالی است که رئیس رئال عقبه ای طولانی در اخراج مربیان بزرگ دارد.

پرز در اولین دوره ریاستش بر رئال دل بوسکه ای را اخراج کرد که رئال را به دو لالیگا و دو لیگ قهرمانان هدایت کرده بود. او سپس کی روش و لوکزامبورگو را از کار برکنار کرد؛ مربیانی که با تصمیم او روی نیمکت رئال نشستند و با کارنامه ای بد از مادرید خارج شدند.

 

 

1029282

 

 

پرافتخارترین رئیس تاریخ رئال پس از برنابئو، در دوره دوم ریاستش حتی به پیگرینی، مورینیو و آنچلوتی هم وفا نکرد و هر کدام را به دلایلی از کار برکنار کرد.

او به بنیتس نیز تنها 6 ماه فرصت داد و البته در درست ترین تصمیم مدیریتی خود، زیدان را جانشین او کرد تا کهکشانی ها روی نوار موفقیت قرار بگیرند.

 

زیزو آنقدر در رئال خوب نتیجه گرفته که حداقل تا پایان فصل از حاشیه امنیت کامل برخوردار است. زیزو اخراج نخواهد شد با وجود اینکه لالیگا را در ماه دسامبر به بارسا تقدیم کرده است؛ آن هم در سانتیاگو برنابئو!

 

دیدگاه‌ها