کد خبر : 1483062 | 03 دی 1396 ساعت 17:45 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

همینطور بازی کنیم سهمیه می گیریم

مریدی: هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم

هافبک تدافعی تیم فولادخوزستان می گوید که حق این تیم مقابل پرسپولیس برد بوده است.

مریدی: هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، سینا مریدی هافبک تدافعی تیم فولادخوزستان در مورد کسب تساوی برابر تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود. پرسپولیس هم یک مربی بزرگ و با شخصیت دارد و تیمی دارد که 2،3 سال است که کنار هم بازی می کنند و خیلی خوب بازی می کنند. به نظرم تیم خیلی خوبی دارند و ما هم نشان دادیم که با شانس اینجای جدول نیستیم.


وی ادامه داد: هم نیمه اول و هم نیمه دوم سوار بازی بودیم و حداقل حق ما مساوی بود. می توانستیم برنده بازی باشیم ولی موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد.


هافبک تیم فولادخوزستان در مورد اینکه آیا این تیم می تواند انتظاراتی که از تیم وجود دارد را پاسخ دهد، عنوان کرد: کسانی که امروز بازی را دیدند، متوجه شدند که برحسب شانس و اتفاق اینجا نیستیم و به امید خدا این روند را حفظ کنیم.


مریدی در مورد اینکه آیا فولادخوزستان می تواند سهمیه آسیا را کسب کند، افزود: با این بازی که انجام دادیم و اگر بازی ها را همینطور جدی بگیریم و حریفان را دست کم نگیریم می توانیم سهمیه آسیایی بگیریم.


وی در پایان در مورد حضور و حمایت هوادارن هم گفت: هواداران همیشه به ما لطف دارند و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و در پایان فصل آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها