کد خبر : 1483063 | 03 دی 1396 ساعت 17:47 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: ذوب آهن؟ من بازیکن تراکتور هستم

هافبک جنگنده تراکتور نسبت به شایعاتی مبنی بر حضورش در ذوب آهن واکنش نشان داد.

کیانی: ذوب آهن؟ من بازیکن تراکتور هستم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی کاپیتان باتجربه تراکتور از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان ابراز خوشحالی کرد و امیدوار است در هفته آینده نیز بتوانند جنگ 6 امتیازی با پرسپولیس را به سود خود خاتمه دهند. کیانی در پایان دیدار مقابل استقلال خوزستان که با برتری سه گله تیمش همراه بود گفت: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم ولی ما محکوم به برد بودیم و در این بازی جایی برای اشتباه نداشتیم. بازیکنان، کادرفنی، هواداران و مدیریت همه در کنار هم توانستیم با یک وحدت مناسب نیم فصل دوم را با یک نتیجه خوب استارت بزنیم.


وی ادامه داد: همانطور که گفتم جای اشتباهی نداشتیم و باید عقب افتادن در نیم فصل اول را با کسب امتیازات کامل در ادامه مسیر خصوصا در جدال های خانگی جبران کنیم.


کیانی در مورد اینکه تراکتور با شروع نقل و انتقالات زمستانی توانسته تیمی کامل را مهیای ادامه مسابقات کند گفت: ما تغییر و تحولاتی داشتیم و مسلما در ادامه بهتر از این خواهیم شد و امیدوارم نتایج خوب تراکتور ادامه داشته باشد. هفته آینده بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت و این یک بازی 6 امتیازی برای ما محسوب می شود. ما تراکتور هستیم و تیم دست و پا بسته ای نیستیم و امیدوارم با سه امتیاز از تهران بازگردیم.


او در مورد حواشی به وجود آمده با باشگاه ذوب آهن گفت: من اکنون عضو باشگاه تراکتور هستم و هر تصمیمی تراکتور بگیرد تابع آن خواهم بود. فعلا با تراکتور قرارداد دارم و هر تصمیمی که تراکتور بگیرد تابع آن هستم.

 

دیدگاه‌ها