کد خبر : 1483067 | 03 دی 1396 ساعت 17:56 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی پور: حضور در تراکتور بهترین تصمیم بود

هافبک تراکتورسازی از روزهای خوب این تیم در نیم فصل دوم خبر داد.

مهدی پور: حضور در تراکتور بهترین تصمیم بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی پور هافبک تراکتورسازی که به تازگی از ذوب آهن به این تیم تبریزی پیوسته در مورد برد سه بر صفر برابر تیم استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و خیلی خوشحالم که این نمایش خوب با یک برد شیرین همراه شد. امیدوارم این شروع خوبی باشد برای نیم فصل دوم و بتوانیم تراکتور را به بالای جدول برسانیم.


وی ادامه داد: شرایط تراکتور بسیار مهیاست و من از حضور در این تیم احساس آرامش دارم. من قبل از این با کادر فنی تراکتور کار کرده بودم و شناخت خیلی خوبی نسبت به یکدیگر داریم. فکر می کنم حضور در تراکتور بهترین تصمیم ورزشی ام بوده است.


هافبک تیم تراکتورسازی در مورد جدایی اش از ذوب آهن نیز عنوان کرد: ذوب آهن از باشگاه هایی است که در فوتبال ساختار بسیار قدرتمندی دارد. من روزهای خیلی خوبی با این تیم داشتم اما تصمیم گرفتم برای ادامه فوتبالم به تبریز بیایم. به نظرم هواداران رکن اصلی تراکتور هستند و امیدوارم آنها ما را در ادامه همراهی کنند تا شاهد روزهای خوب تراکتور باشیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: من یک فصل و نیم فوتبالی باید برای تراکتور بازی کنم و تا پایان فصل هجدهم در تراکتورسازی خواهم بود.

 

دیدگاه‌ها